Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forskjellen på buss og trikk minker når bussen får egen trasé og blir elektrisk

Startet av arildher, mandag 29. desember 2014, klokken 11:55

« forrige - neste »

arildher

Hei!
Vi vurderer sterkt å kjøpe en Soul/Leaf eller e-golf. Vi har en separat garasje i et sameie hvor styret ikke er veldig fremoverlent på dette eller andre nye ting. Jeg har en egen kontakt på 10A tipper jeg, type eldgammel uten jording. Inntaket er felles, på veggen cirka tre garasjerporter fra der hvor jeg er. Dersom jeg skal installere noe de kan godta, må jeg sikkert gjennom noen garasjer, installere egen måler, osv, osv. Jeg har ladet lånt bil i korte tidsrom, det går helt fint, men det er jo ikke det samme å gjøre dette som en fast ordning. Da bør det fikses ordentlig
Noen som har erfaringer med slikt, både hvilke kostnader som vil løpe, hvilke argumenter som kan brukers, og om det fins noen løsninger som vi kunne implementert i hele garasjelaget (ca 60-70 garasjer totalt ett)
Blir takknemlig for alle typer svar! Beste hilsen Arild

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA