Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - gv115

#1
Har enn så lenge leveringstid i mars, og håper de har fått på plass hjelpeservo på styringen til da. Litt vanskelig å vite hva de mener med på nyåret.
#2
Think City "Classic" (2000 - 2002 mod) / Sv: Tung på rattet?
tirsdag 10. juni 2008, klokken 07:40
Takk for at dere tar dere tid til å svare. Skal se på bilen/ dekkene igjen :) Litt off topic, men ser på finn at en bil som har gått 11000 hadde fått: "battteripakke rekondisjonert febr.-08.Batterier var nede for 1 mnd siden, da målte ALLE celler nøyaktig det samme". Blir litt skeptisk når jeg leser at de kan ta skade av det. Er det tidlig å rekondisjonere batterier etter bare 11000?
#3
Kjøpe elbil? / Sv: Brukt Think - trenger råd
tirsdag 10. juni 2008, klokken 07:38
Takk for svar. Tror jeg går for en Think, da den rett og slett var atskillig bedre å sitte i  :) Ser på finn at en bil som har gått 11000 hadde fått: "battteripakke rekondisjonert febr.-08.Batterier var nede for 1 mnd siden, da målte ALLE celler nøyaktig det samme". Blir litt skeptisk når jeg leser at de kan ta skade av det. Er det tidlig å rekondisjonere batterier etter bare 11000?
#4
Think City "Classic" (2000 - 2002 mod) / Tung på rattet?
mandag 09. juni 2008, klokken 22:17
Hei,

Holder på å skal kjøpe min første Think. Har prøvekjørt et par biler og opplevede at den ene var veldig tung på rattet. Er det tilfelle at dette varierer?

#5
Kjøpe elbil? / Brukt Think - trenger råd
mandag 09. juni 2008, klokken 22:13
Hei,

Jeg bor i Bergen, Åsane, og har omsider bestemt meg for å kjøpe en brukt Think. En utfordring er at jeg har lite greie på elbiler og batterier. Har blitt fortalt gjentatte ganger at det er et sjansespill iht batterier og ønsker naturligvis å redusere risikoen så mye som mulig. Er lav kilometerstand ensbytedende med mindre risiko for batterihavari? Så nylig på en 2001 mod som var gått ca 5000 km. Er det noen mulighet å få diagnostisert batteriene før kjøp eller er det helt unødvendig? De på Kvernland mente at dette ville bli dyrt da de måtte sende avgårde batteriene. Noen jeg kunne ringt for å få noen råd?

Mvh Joachim 
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA