Jeg fikk en SKIKKELIG smell i panser+rute, med den nye rødfargen.
Men jeg hadde beskyttet den med 2 komponents Geyon behandling, jeg la flere lag av "grunnlaget" før jeg så la det keramiske topplaget og til slutt Cure.( https://www.autodude.no/no/produkt/lakkforsegling_gyeon_q2_syncro_evo ).
Men ja, så kjørte jeg til DK på ferie. En bil foran byttet felt og PANG..
Der fikk jeg det jeg tror var cord+dekkrester slengt opp i fronten min.
Fikk riper i lakk og rute, men jeg fikk like mye skader i ruten som i lakken.
Men det i lakken klarte jeg i stor grad å korrigere vekk, så det er veldig vanskelig å se det.
Klart at det hjalp nok at jeg hadde lakkbeskyttet den, men inntrykket mitt er at lakken er av veldig god kvalitet. Jeg synes også lakken er veldig fin/fin stad. I eldre Teslaer har jeg typisk da sett støvkorn og andre ting i lakk, men 2024 3PH har jeg veldig bra inntrykk av.
Bilen var ellers perfekt detailed når jeg fikk den og fargen er INSANE..
Jeg var i tvil om fargevalg til jeg så en LR Highland med samme fargen, da måtte det bli den.
Men jeg hadde beskyttet den med 2 komponents Geyon behandling, jeg la flere lag av "grunnlaget" før jeg så la det keramiske topplaget og til slutt Cure.( https://www.autodude.no/no/produkt/lakkforsegling_gyeon_q2_syncro_evo ).
Men ja, så kjørte jeg til DK på ferie. En bil foran byttet felt og PANG..
Der fikk jeg det jeg tror var cord+dekkrester slengt opp i fronten min.
Fikk riper i lakk og rute, men jeg fikk like mye skader i ruten som i lakken.
Men det i lakken klarte jeg i stor grad å korrigere vekk, så det er veldig vanskelig å se det.
Klart at det hjalp nok at jeg hadde lakkbeskyttet den, men inntrykket mitt er at lakken er av veldig god kvalitet. Jeg synes også lakken er veldig fin/fin stad. I eldre Teslaer har jeg typisk da sett støvkorn og andre ting i lakk, men 2024 3PH har jeg veldig bra inntrykk av.
Bilen var ellers perfekt detailed når jeg fikk den og fargen er INSANE..
Jeg var i tvil om fargevalg til jeg så en LR Highland med samme fargen, da måtte det bli den.