Ikke kjempestor nei. Brukte i3n til hytta i sommerferien og i høstferien. Man må bare tenke litt over hva man faktisk trenger til turen. Har i3 som bil nr.1 og nr.2
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: JorgenM på fredag 29. september 2017, klokken 20:47
Gode nyheter hvis det stemmer:
"- Recent news from Europe, unconfirmed by BMW at this point, mention a hard stop on the development of the X3 plug-in hybrids and instead a shift towards the fully electric X3 SUV which is set to arrive in late 2018."
http://www.bmwblog.com/2017/09/29/rumor-bmw-x3-plug-hybrid-halted-likely-cancelled-favor-full-electric-x3/
Sitat fra: Bondeknøl på onsdag 06. september 2017, klokken 20:45
Og da er det vel ingen elbilgoder igjen heller?
Sitat fra: thompy på søndag 27. august 2017, klokken 00:51
Og det ryktes jo om at det blir mulig i fremtiden å få 94ah batteriet i de eldre i3'ene etterhvert?
Sitat fra: Bondeknøl på søndag 13. august 2017, klokken 11:24
Problemet med kortrekkeviddebil er at en lader oftere og da kjøper en også ofte hamburgere mens en venter. De er laget av storfe som slipper ut skadelige stoffer for miljøet. Derfor er det ikke bra for miljøet ar vi lader langs veien.
Sitat fra: Klykken på søndag 04. juni 2017, klokken 21:02
Står på reservasjonslista til en TM3 selv. Her er det liten sjanse for at vi velger noe annet enn Tesla pga rekkevidde og ladenettverk. Hvis ikke TM3 innfrir blir det en brukt TMS xxD. Beholder dog i3 for småpendlinga til og fra jobb, mens sambo får Teslaen med sine 5km til og fra jobb. Satser på å være helelektrisk innen 2018 er omme.