Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Amigakongen

#1
BMW i3 / Sv: Visning av i-Pace i Oslo
torsdag 22. juni 2017, klokken 20:09
En av opsjonene jeg har tenkt å bestille er lysende Jaguar logo, dette var visst ikke standard...
#2
BMW i3 / Sv: Kjepper i hydrogen-hjulene (Finansavisen).
onsdag 05. oktober 2016, klokken 18:29
Representanten for Toyoda klanen som nå leder selskapet blir ikke sett på som den skarpeste leder etter flere tabber så det å ikke satse elektrisk kan absolutt bli "feilsteget."
#3
Alternativ energi / Sv: 2 av 7 allerede til salgs?!
fredag 15. juli 2016, klokken 13:36
Sitat fra: Epleskreller på fredag 15. juli 2016, klokken 09:00
Hei, det som er utslagsgivende for meg er at den kun ble registrert med 1587kg på hengervekt pga 22". Jeg hadde allerede før levering kjøpt inn 20" hjul som skulle byttes på for høyere vekt og langkjøring. Hengerfeste er den viktigste grunnen for meg til å velge Model X foran S.

Grunn nummer to er at bilen er veldig mye mer verdifull enn alt jeg har hatt av bil før. Jeg ville aldri valgt Performance selv (har hatt 85, 85D og 70D Model S), men siden det var kun det Founder versjon blir levert med tok jeg sefølgelig det. Jeg ser nå mitt snitt til å spekke ned bilen og samtidig ordne hengerfeste.

Ellers har bilen vært helt topp, ikke noe knirk som jeg har lagt merke til og heller ikke funnet andre feil. Masse oppmerksomhet og omvisninger :)

Forøvrig er annonsen sett mange ganger,  over 3500 første 24 timer..

Hva kostet bilen som founder?
#4
BMW i3 / Sv: Guide and inform
lørdag 05. desember 2015, klokken 23:00
@Vuninho:  Hvilken hardware / software har du?
#5
BMW i3 / Sv: CEE vs ladestasjon?
fredag 02. oktober 2015, klokken 11:15
Sitat fra: Knusse på torsdag 01. oktober 2015, klokken 22:00
OlavEmil, hvorfor velge en kabel som er fast mot en som man ta med hvis man har det behovet/ønsket. Begge alternativene benytter CEE-kontakt.
Det er jo også en boks mindre på veggen, sikkerhetsmessig er det ikke underlag for å si at den ene er bedre enn den andre.

Jeg tror at en kabel er mer fleksibelt og gir like bra lading. Kontakten kommer til å stå mer eller mindre fast i CEE-kontakten.

Sikkert smak og behag. Sjølv har eg meir enn nok med original kabel, type 2-kabel, skøyteleidning og hurtigladar når eg er på tur.

Mogleg kabel er akkurat like bra som boks når ein berre skal lade på 16A. Eg er ikkje elektrikar, og veit ikkje kva ein boks har som ein ladekabel ikkje har (bortsett frå innebygd sikring).
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA