Jeg har bestilt adapter. Er det såpass mye problemer at jeg burde angre? Hadde forventet ca 20 mil pr. time, men det ser ut som det er utopi?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Tønsberg på onsdag 11. februar 2015, klokken 15:21Sitat fra: bb på onsdag 11. februar 2015, klokken 15:12+1
Jeg savner fortsatt SC ved E6 Kløfta/Marché.
Sitat fra: Hyperstress på søndag 14. desember 2014, klokken 09:40Sitat fra: AndreS på søndag 14. desember 2014, klokken 07:48
Alle som ønsker kløfta, sender dere det inn på sidene til tesla? Gjør det, og legg vekt på at det er infrastruktur der, samt at e16 som nå ikke er dekket dekkes både øst og vestover.
Ja, jeg har i alle fall.
Sitat fra: Harlex på onsdag 24. september 2014, klokken 16:45
Oppdateringen forsvant![]()
![]()
Da jeg kom til bilen etter jobb var oppdateringsikonet borte
Noen andre som har opplevd dette..?
Sitat fra: Philippo10 på tirsdag 23. september 2014, klokken 17:25Funker som bare det.
Hvordan fungerer det å bruke blåtann med spotify opp mot bilen?
Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 08. juli 2014, klokken 22:26Sitat fra: Li-Ion på tirsdag 08. juli 2014, klokken 22:08Nå er det slik at Tesla Norge ikke gjerne tester ulyder som oppstår i 120 km/t (av åpenbare grunner, gitt norske fartsgrenser
OK...litt mer beroliget i forhold til hjemreisen da... Men er det virkelig slik at alle som har denne ulyden bare må leve med den? Har du sjekket med Tesla selv eller vil du bare akseptere støyen.....?). Og så blir det jo et spørsmål om hvor mye støy man skal akseptere i de hastighetene? Selv med denne durelyden, så er jo bilen ikke mer støyende enn mine tidligere fossiler i samme hastgheter. Det er vel helst det at vi er så veldig godt vant til at bilen er stille i lave til moderate hastigheter, mens realiteten er at ved høye hastigheter er det for alle biler også en rekke andre støykilder enn motoren