Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fjernlys på TMS

Startet av Meringdal, lørdag 26. oktober 2013, klokken 20:53

« forrige - neste »

laumb

Det går ikke å se video på Model S sin 17" skjerm.
Ikke i Norge, Europa generelt eller i Nord-Amerika. Ei heller om du eksporterer bilen din til Korea.

Hva som skjer i framtiden vet vi ikke enda.

cyber

Sitat fra: laumb på søndag 01. desember 2013, klokken 13:56
Det går ikke å se video på Model S sin 17" skjerm.
Ikke i Norge, Europa generelt eller i Nord-Amerika. Ei heller om du eksporterer bilen din til Korea.

Hva som skjer i framtiden vet vi ikke enda.

Bare for å avklare helt ; man har internettilgang og kan surfe mens man kjører ??

laumb

Ja.
I alle markeder der Tesla leverer bil.

Importerer du US bil hit funker det ikke.

cyber

Sitat fra: laumb på søndag 01. desember 2013, klokken 15:30
Ja.
I alle markeder der Tesla leverer bil.

Importerer du US bil hit funker det ikke.

Hvis jeg hadde vært Elon Musk hadde jeg heller fjernet surfemuligheten i TMS for å gjøre førerne åndsnærværende nok til å unngå hindringer i veibanen - enn å tvangsheve bilen i samme hensikt  :D

Hva sier forsikringsselskapene ?

tklev

Mulighet for å sikre lasten i baggasjerom(mene). Lett for at ting slenger frem og tilbake. Kroker for festing hadde vært kjekt (type stropper etc).

Ellers veldig fornøyd! :)

Amoss

Sitat fra: cyber på søndag 01. desember 2013, klokken 17:47

Hvis jeg hadde vært Elon Musk hadde jeg heller fjernet surfemuligheten i TMS for å gjøre førerne åndsnærværende nok til å unngå hindringer i veibanen - enn å tvangsheve bilen i samme hensikt  :D

Hva sier forsikringsselskapene ?

Antar at de ser på surfing under kjøring på samme måte som teksting...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

TesLars

Flere som savner håndtak i taket for å komme seg enklere inn og ut av bilen? Fruen er (høy)gravid og sliter litt med dette, selv med setet på sitt høyeste.
Oslo
Black Model S

ChrisKvar

Savner adaptive cruisecontrol, varme i rattet (det hadde min forrige bil, og Leafen vår har det). Leafen har også varsling av fotobokser. Ellers bør det komme et fast symbol i dashboard som viser hvilken høyde bilen står i og en blinkende pil opp eller ned når den skifter høyde.
Men ellers: drømmebil!

mosko

Sitat fra: TesLars på onsdag 18. desember 2013, klokken 07:51
Flere som savner håndtak i taket for å komme seg enklere inn og ut av bilen? Fruen er (høy)gravid og sliter litt med dette, selv med setet på sitt høyeste.

Vi er i samme situasjon som dere og vi savner helt klart det håndtaket.
Morten Skoland, Lier

Gæsjan

Lyktespylere kommer til å savnes dypt når saltlaken ligger tykk på vinterveien :(
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA