Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er Plus egentlig Minus?

Startet av ZaphOdd, fredag 25. oktober 2013, klokken 02:52

« forrige - neste »

ZaphOdd

Vår trofaste ELLING selges (igjen!)

Det er med tungt hjerte familien nå må si farvel til vår blå Think - døpt Elling og elsket fra første dag.

Dette er en av bilene som ble reimportert fra USA i 2005 og fikk rekondisjonert batteriene. Stor batteriservice hos REACC ble utført i fjor og det ble konstatert at batteriene er i prima stand. Vinterdekkene var nye forrige sesong, sommerdekkene har også flere sesonger foran seg.

Litt bakpå med EU-kontroll så nå har den mangellapp lydende på: bremser foran og ulyd i hjullager. Nok til at han som hadde kjøpt bilen fikk kalde føtter... Så jeg forsøker igjen og tenker som følger:

Enten reparere selv så selge
Eller selge for redusert pris

Jeg vet ikke hva reparasjonen kommer på men noen tusen blir det nok sikkert, skal se om jeg får et overslag.
---------------------------------------------
Tesla Model 3 LR AWD
Citroën C-Zero 2011 (kjøpt brukt)
Think City 2001  - nå solgt

ZaphOdd

Right-y-o...

Da er det klart at det blir drøye 10.000 for å få den på veien igjen. Verdt hvert øre!

Så om en ukes tid vil det være en tipp-topp 2001-modell med 100% batteri.

35? Hører jeg 40?
---------------------------------------------
Tesla Model 3 LR AWD
Citroën C-Zero 2011 (kjøpt brukt)
Think City 2001  - nå solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA