Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av kjølholdt, torsdag 24. oktober 2013, klokken 15:22

« forrige - neste »

kjølholdt

Til dere som har fått bil. Regningen ligger nå klar for meg på my tesla. Siden jeg nå skal sparke avgårde godt over en halv mill, tenkte at det får da holde med pengene 1 uke i forveien.  Hva gjorde dere.?
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

Lacaixxa

Jeg overfører 8 dager før med et lite håp om at den blir klar før.

Hvis du skal være økonomisk her, så er det nok ikke problemer å vente lenger. Hvis du er sent ute kan du haste saken igjennom banken. Da bør det nok gå på to dager.

2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

OleJA

Sitat fra: kjølholdt på onsdag 16. oktober 2013, klokken 08:53
Til dere som har fått bil. Regningen ligger nå klar for meg på my tesla. Siden jeg nå skal sparke avgårde godt over en halv mill, tenkte at det får da holde med pengene 1 uke i forveien.  Hva gjorde dere.?
Betalte vel eksakt en uke i forveien ja.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Libbis

Sitat fra: kjølholdt på onsdag 16. oktober 2013, klokken 08:53
Regningen ligger nå klar for meg på my tesla.
Fikk du den etter kontakt med DS?
Får bilen 4 november men ikke snakket med DS ennå, venter på kontakt...
Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Cirion

2virkedager før holder, samt ta med kvittering.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA