Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Type 2 kabel, hurtig spørsmål

Startet av bosse, onsdag 23. oktober 2013, klokken 20:35

« forrige - neste »

Muffinman

Forbanna sure greier det der. Poden min gjorde det der for 5-6 år siden. Stilte meg opp og ventet til eieren kom, og ba ham om å sende regningen til meg. Han måtte tenke på det sa han. Senere på dagen ringte han og sa at det var ikke så nøye, for bilen var gammel likevel.

Hyggelig fyr - som fikk en handlepose med konjakk og rødvin levert på døra den kvelden...

ebbrey

Sitat fra: Muffinman på lørdag 26. oktober 2013, klokken 20:30
Forbanna sure greier det der. Poden min gjorde det der for 5-6 år siden. Stilte meg opp og ventet til eieren kom, og ba ham om å sende regningen til meg. Han måtte tenke på det sa han. Senere på dagen ringte han og sa at det var ikke så nøye, for bilen var gammel likevel.

Hyggelig fyr - som fikk en handlepose med konjakk og rødvin levert på døra den kvelden...

Da snakker vi! Ærlig og redelig!

Har til gode og oppleve så mye som en lapp i ruta. Kona derimot så engang en kar på butikken rygge inn i en annen bil. Også gikk han ut og skrev lapp og la i ruta. Hu ble jo overbevist om at han var ærlig, men ble også nyskjerrig på hva det stod på lappen.

Den var blank.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA