Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av MikkeBoomBoom, onsdag 23. oktober 2013, klokken 18:11

« forrige - neste »

MikkeBoomBoom

Sitat fra: TB på onsdag 16. oktober 2013, klokken 17:04
Dvs, om du må hurtiglade for og klare strekning A til B er VW e-Up! upraktisk, CCS stasjonen finnes ikkje pr. idag. Men, om du klarer deg med normal lading er det eit godt valg.

Ikke avhengig av å hurtiglade.

Sitat fra: Mr.Zero på onsdag 16. oktober 2013, klokken 22:08
Selv har jeg senket min ca 40 mm. Natt og dag, spør du meg. Men en skal helst kjøre på ok veier, og det kan nok bli litt brøyting i vinter. Vurderer å lage et lokk foran ac-kondensern.

Kudos for å senke en trilling!  ;D

Sitat fra: 03sib113 på onsdag 16. oktober 2013, klokken 23:14
Regner med su har den fullt utstyrt da? Hvis ikke er det kanskje litt å gå på på prisen...?
Edit: Ikke snakk om noen levering på nyåret når vi bestilte i forrige uke ihvertfall...

Nei, det er "ferdig levert med nøkkel i hånda" og vinterdekk. Ikke noe dab/glasstak/ryggesensor. For høy pris?

Jeg fikk beskjed fra flere leverandører at de ikke kunne levere før på nyåret, det var her sørpå. Bilen som jeg styrer med nå var i følge selger den siste som enda ikke var solgt.

MikkeBoomBoom

Takk for tips 03slb113, skrev mail til forhandler og fikk dette til svar:

Har lagt med vinterhjul på alu og teknikkpakke med cruise og ryggesensor. Så slenger jeg på dab radio og digital parkerings skive. Høres ikke det bra ut?

Da kan det se ut til at det blir E-UP, nå må jeg bare få solgt Minien:

03sib113

Det høres bedre ut... hmmm... dabradio har ikke jeg tenkt på... :-/

Da får det snart gå en mail til forhandleren om det da... så får vi se hva de sier. Skulle vært standard!
Tungsten E-Up!

MikkeBoomBoom

Sitat fra: 03sib113 på torsdag 17. oktober 2013, klokken 09:37
Det høres bedre ut... hmmm... dabradio har ikke jeg tenkt på... :-/

Da får det snart gå en mail til forhandleren om det da... så får vi se hva de sier. Skulle vært standard!

Det var ikke så vrient å få til, tror den radioen sitter ganske "løst". Det var bare et spm fra min side og 3 min senere var det ok.

03sib113

Var visst ikke mulig om jeg skulle få bilen raskt. ..
Tungsten E-Up!

lenny36

Angående trilling, jeg kjører en C-Zero 5 mil til jobb hver dag. I hele sommer og høst har jeg klart meg fint med bare å lade på jobben, men som andre har nevnt så faller rekkevidden dramatisk når man bruker varmeapparatet. En artig og morsom bil!

MisterScience

For å gi et sammenligningsgrunnlag har jeg fått en pris på min kommende E-Up på 207.800.

Det er med mørkblå metalliclakk, teknikkpakke, vinterdekk og glasstak. (Alt mao. :))

Jeg vet ikke, men antar at vinterdekkene er på alu. Jeg får også DAB-radio, men den sa jeg ja til på telefonen 4 timer etter et nattskift, så jeg husker ikke helt hva jeg betaler for den - den kommer i tillegg. Tror jeg ender opp rundt 209.500.
2014 Volkswagen e-UP!

03sib113

Tror det er ca 1700 for dab radio. Den fikk ikke jeg siden vi bestilte for levering iår..
Tungsten E-Up!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA