Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av krister461, onsdag 23. oktober 2013, klokken 15:14

« forrige - neste »

krister461

Ser de nå skal ha kåring og TMS er selvsagt en av kandidatene...

Om du hjelper de å stemme så kan du være så heldig å vinne "drivstoff for 5000 kroner":
http://www.dagbladet.no/2013/10/15/tema/bil/aaretsbil/29720556/

Betyr det at de vil betale strømregningen min et par måneder? :)

Foleson

Haha, den var fin. 5000 i strøm blir jo en del kilometer det.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Meringdal

Lokführer

Et helt innlysende og riktig valg. Bilen er en revolusjon, nydelige linjer, skaper elsk/hat blant befolkningen, miljøvennlig, rask, årets desidert mest omtalte bil, Norges billigste dyre bil, osv, osv, osv. Jeg er helt enig og jeg ler høyt inni meg av alle skeptikereog hatere, de vet virkelig ikke hva da snakker om.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

frskby

Det er selvfølgelig stemt, men utelatt å legge igjen tlf.nr slik at de med behov for drivstoff kan få det...  :)
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

laumb

Stemt og lagt igjen nummer for å hindre forbrenning av fossilt drivstoff.

teslapower

TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

Også_Øyvind_H

Sitat fra: laumb på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 12:11
Stemt og lagt igjen nummer for å hindre forbrenning av fossilt drivstoff.

+1. Kan kanskje få gevinsten konvertert til pølser?
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Veggen

Kikket gjennom lista over kandidater, og det som slår meg er hvor kjipe og uinteressante de er!

En drøy måned med model S har fullstendig endret måten jeg tenker på hva en bil skal være.

jalias

Torpedo Ted

Sitat fra: Veggen på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 12:26
Kikket gjennom lista over kandidater, og det som slår meg er hvor kjipe og uinteressante de er!

En drøy måned med model S har fullstendig endret måten jeg tenker på hva en bil skal være.

Enig, jeg har bare prøvekjørt i 30 minutter, men det var nok til å gjøre absolutt alle andre biler helt uinteresssante og gammeldagse.

bear4x4

Er også Enig, jeg har bare prøvekjørt i 5 minutter, men det var nok til å gjøre absolutt alle andre biler helt uinteresssante og gammeldagse.  8)
Kia Soul EV Exclusive Titanium Silver motatt 22 Desember 2014

daggad

Tesla S må være årets bil i Norge !
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Birger

Sitat fra: daggad på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 14:50
Tesla S må være årets bil i Norge !

+1 til den. Det vil være helt snodig om ikke Model S blir valgt av en fagjury. En avstemming derimot....
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

AllanW

Stemt!
Veldig spent på hvilken bil som vinner.
Broom er ihvertfall veldig glade i Teslaen.
Leste om en av dem reportere som var på vei til California nå for å se fabrikken og han har også kjøpt seg en Tesla.
Når ekspertene tyr til Tesla så lover det godt :D
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA