Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sleping av LEAF/Lading av LEAF under slep

Startet av p10, tirsdag 15. oktober 2013, klokken 23:52

« forrige - neste »

p10

Min nye Leaf kommer med 5 års Carwingsabonnement inkludert, men hva kommer Carwings til å koste meg etter 5 år? Jeg finner ingen informasjon om dette noen steder. Noen som vet?

Trig8

Nissan begynner vel å tenke på det når de eldste Leaf'ene begynner å nærme seg 5-årsalderen.
Håpet må vel være at det fortsetter å være gratis som takk for alle data'ene vi har gitt dem om kjøringen vår, men det er vel heller tvilsomt at de ikke utnytter muligheten til å trekke inn litt ekstra penger...
2013 Nissan Leaf Acenta
2018 Nissan Leaf bestilt
Stjørdal

p10

Så mest sansynlig kommer Carwings til å fortsette å være gratis fordi Nissan ikke prioriterer videreutvikling og forbedring av systemet

De er velg også redde for å gå glipp av den store mengden brukerdata de henter inn fra bilene. De sparer sikkert mer på uttesting enn de eventuelt ville tjene på å ta penger for tjenesten.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA