Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Teknisk mulig med ski på taket uten panoramatak?

Startet av Kjelli, tirsdag 15. oktober 2013, klokken 19:36

« forrige - neste »

fonberg

Sitat fra: a72 på mandag 07. oktober 2013, klokken 18:21
Sitat fra: kjetilei på mandag 07. oktober 2013, klokken 16:46
Jeg har sett flere grå TMSer hos Bilbyen bilpleie de siste par ukene ifm forskjellige ærender.

Grå TMS er min favoritt (forutenom Signature red), men kompromissløsningen med kona førte til bestilling av blå...

Lykke til med jakten og endelig valg :)

Tror du skal være glad du bestilte blå. I Trondheim begynner det å bli veldig mange Tesla nå, og alle er grå eller hvit. Antar det er likt over hele landet og at grå blir veldig vanlig.

Mitt inntrykk i TRD er at det er flest sorte og hvite, med rød på tredjeplass. Men ingen av oss har vel særlig vitenskapelig hold i målingene våre ;) Personlig synes jeg TMS er fin i alle eksteriørfargene. Jeg så forøvrig en artig rød TMS en her i TRD her om dagen. Den var rød men hadde sølvmetallic rutemønster påskrevet AMCAR på bakskjermene :)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Kjelli

Sitat fra: BMW850 på mandag 07. oktober 2013, klokken 19:57
Fint! Omtrent samme tankegangen som meg;) På noen bilder kan den se litt kjedelig ut, særlig i grått vær eller innendørs. Mens utendørs med ordentlig lys ser den smashing ut. Sort er veldig fin, men etter 20 år med sort vet jeg hvor "vanskelig" den er. Jeg er ikke typen som elsker å polere og vaske bil opptil flere ganger i uka 8)

Har du valgt grå felger? Den ser da litt mer sinna ut ;) Bare ikke den ser billig ut om du skjønner hva jeg mener. Noen mener grå felger bare ser skitne ut. Vel vel.... jeg har ihvertfall bestillt og har etter mye grubling kommet frem til den beste løsningen tror jeg hehe :)

Fikk sett en grå i dag. Nøyaktig den gråfargen jeg håpet på.
Men ang grå felger, hvor velger en dette? Er det bare 21" felgene en får som grå? Selv går jeg for 19" felgene (kjører mye på dårlig vei), men det hadde vært kult med grå felger.

Kjell

BMW850

Det høres bra ut :) Grå felger kan velges kun dersom du velger Performance mener jeg.... og ja, kun 21" turbinfelg. Tenkte som deg med norske veger, men med luftfjæring har jeg forstått det er brukelig allikvel ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

noto

Jeg har bestilt tvers gjennom "fornuftig" bil, og da er det ikke plass til 21-tommere eller performance. Synes sølvfelger er penere enn gunmetal uansett farge på bilen ellers, men det kommer som sagt an på hvordan man ønsker bilen skal fremstå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA