Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"innkjøring" av batteriene.

Startet av Vikinger87, tirsdag 15. oktober 2013, klokken 14:05

« forrige - neste »

Vikinger87

   

sindrej

Kupeén er hel og fin, dørene går opp, klarer ikke å se noe trist ved dette, snarere tvert imot.  Hvis du tenker "stakkars bilen" så kan jeg opplyse deg om at bilen ikke har ingen følelser, den kjenner ingen smerte.  Og forsikringsselskapet kjøper eieren en ny.

cairnz

Skaden (og fargen) ligner på den posten jeg leste om han som ble truffet i høy fart i et kryss av ei kjerring som snakket i mobiltelefon. Hans kommentar var at han var sjeleglad han satt i en Tesla og ikke en "vanlig" bil, og at han gikk fra ulykken uten skader mens hun som traff han ble innlag på sykehus med .. mer alvorlig skade. Trist er det uansett!
Elbilist

daggad

He he..skiltet sier "GBYE GAS", og han krasjet rett ovenfor en bensinstasjon. 8)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

stor66

Dette er faktisk veldig beroligende. Som sindrej sa, kupéen er hel, all skade er deformasjonssoner som er laget for å ta opp energi fra et sammenstøt. Selv baksjermen har blitt komprimert uten nesten å røre bakluka - noe som må være betryggende for de som har barneseter i bagasjerommet.

Forøvrig syns jeg folk som legger ut en "video" som bare er en lysbildefremvisning (som går to ganger!!) burde gjelles med en sløv og rusten kniv.
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Cowboystrekk

Sitat fra: stor66 på mandag 07. oktober 2013, klokken 09:39
Forøvrig syns jeg folk som legger ut en "video" som bare er en lysbildefremvisning (som går to ganger!!) burde gjelles med en sløv og rusten kniv.
+1

Fantastisk bra skilter på bilen!
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

sindrej

Sitat fra: stor66 på mandag 07. oktober 2013, klokken 09:39
Forøvrig syns jeg folk som legger ut en "video" som bare er en lysbildefremvisning (som går to ganger!!) burde gjelles med en sløv og rusten kniv.
Hjertens enig .. det er jo ikke picturetube heller   ???

daggad

Sitat fra: sindrej på mandag 07. oktober 2013, klokken 10:54
Sitat fra: stor66 på mandag 07. oktober 2013, klokken 09:39
Forøvrig syns jeg folk som legger ut en "video" som bare er en lysbildefremvisning (som går to ganger!!) burde gjelles med en sløv og rusten kniv.
Hjertens enig .. det er jo ikke picturetube heller   ???
+ 10008736009
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Omnilord

X Sig reservert

stor66

-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

Anew

Sitat fra: Omnilord på mandag 07. oktober 2013, klokken 13:50
Dog litt rart at ingen airbag ble utløst.
Nei. Som cairnz sier, så er denne smellen behørig omtalt på flere US-fora. En tulling kjørte på rødt og smalt inn i siden på Teslaen. Smellen er fra siden i forskjermen. Da er ikke noen av betingelsene for utløsning av airbagger oppfylt.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Omnilord

X Sig reservert

Muffinman

Sitat fra: stor66 på mandag 07. oktober 2013, klokken 09:39
Forøvrig syns jeg folk som legger ut en "video" som bare er en lysbildefremvisning (som går to ganger!!) burde gjelles med en sløv og rusten kniv.
Alternativt med en sløv såpekopp.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA