Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det noen som har bestilt matter?

Startet av Tempe Dekkservice, mandag 14. oktober 2013, klokken 20:27

« forrige - neste »

Tempe Dekkservice

Sitat fra: bakskj på torsdag 14. august 2014, klokken 23:20
Du har ikke mulighet til å poste bilde av ph turbin sammenlignet med rial lugano felgen? Står mellom de to.. :)

Heisann, vi solgte nettopp vårt siste sett med disse felgene, men det kommer inn flere på Tirsdag. Jeg kan ta bilder for deg da? :)

bakskj

PH Turbin, kommer den i sølv eller bare gunmetal? I siste katalogen til norgesdekk ser jeg bare gunmetal fargen.
PÅ bildet ditt her ser det ut som de kommer i sølv. https://www.facebook.com/tempedekk/photos/a.677155998995623.1073741852.138546042856624/677156008995622/?type=3&theater
TM3 LR AWD

Tempe Dekkservice

Sitat fra: bakskj på tirsdag 09. september 2014, klokken 15:16
PH Turbin, kommer den i sølv eller bare gunmetal? I siste katalogen til norgesdekk ser jeg bare gunmetal fargen.
PÅ bildet ditt her ser det ut som de kommer i sølv. https://www.facebook.com/tempedekk/photos/a.677155998995623.1073741852.138546042856624/677156008995622/?type=3&theater

Heisann, de kom i sølv før men da måtte man bruke sentreringsringer.
Den nye varianten som er tilpasset Tesla kommer kun i gunmetal dessverre.
Men den tüvgodkjente Rial Lugano kommer også i en nydelig sølvfarge :)

Mvh
Sindre Langberg
Daglig Leder
Tempe Dekkservice AS

bakskj

Takk for svar.
Tar man en risiko ved å kjøpe ikke tüv godkjente felger, dvs PH Turbin?
TM3 LR AWD

Tempe Dekkservice

Sitat fra: bakskj på mandag 15. september 2014, klokken 12:00
Takk for svar.
Tar man en risiko ved å kjøpe ikke tüv godkjente felger, dvs PH Turbin?

Neida. De fleste felger på markedet er jo ikke tuvsertifiserte. Men Tüv gir en ekstra trygghet om god kvalitet.

Tempe Dekkservice

Førstesiden er nå oppdatert med en haug gode felgpakker til vinteren

Tempe Dekkservice

Tempe Dekkservice

Fikk inn ny felg idag, en litt mer kostbar variant som er helt ypperlig til Tesla, sommer som vinter. Felgen er konstruert på en måte som gjør at den er ekstra lett i vekt og har ekstra høy styrke. Den kommer også i to stilige farger, Matt Bronze og Matt Gunmetal:

Proline PXF, OE passform til Tesla. Felgen er "Rotary Forged" for lav vekt og høy styrke
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54177634
Pris fra 20700,- med 19" felger og Yokohama IG50. Tilbyes også med Michelin XI3, Nokian R2 eller Hakka8 samt Bridgestone Vrx
PRIS BÅDE INKL OG EKSL TPMS SENSORER

Tempe Dekkservice

Nå begynner folk snart å få utlevert sine nye P modeller, så det kan være greit å dra frem denne tråden. Vi har stort utvalg av felger og dekk til Tesla på lager, og om noen måneder kommer også sommerdekk på lager.
Vi har nå også originale sensorer til 2015 modellene av TMS.

Ta kontakt på 73591340 eller post@tempedekk.no for tilbud

Sonus

Tar dere de originale ubrukte sommerdekkene fra min e-golf Continental eE-contact 205/55/16 som delbetaling for nye Goodyear EfficientGrip i 225/40/18?

Tempe Dekkservice

Hei!

Beklager men jeg så ikke meldingen før nå (svarer raskt på pm og mail men får ikke varse om noen spør her)

Nei dessverre tar vi ikke inn dekk brukte eller nye som delbetaling. Beklager det :/

Tempe Dekkservice

Gode nyheter!
Ph Turbin Gunmetal er endelig lagervare igjen!
Samtidig kan jeg nevne at 2015 modell sensorer kommer inn ca 17/02 :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?WT.synd_type=finnbox&finnkode=52650816

Elektrolytt

Hei
Jeg vurderer 19" Proline PXF, men sliter med å finne bilder av denne på Tesla (bortsett fra manipulerte annonsebilder). 
Lurer spesielt på om dere har levert av denne i Matt Bronze til grå bil, og om det blir en fin kombinasjon?

Tønsberg

Hei.
Jeg vurederer et sett med 20" CV4 matte graphite machined face til min Tesla.
20X9" & 20x10,5"
Hva slags tilbud kan dere gi meg med komplett pakke med dekk og sensorer?

Svart TMS 85 - Levert 6. mai 2014
Grå TM3 - Levert 20. mars 2019

Tempe Dekkservice

Heisann!

20" Vossen passer kun på Tesla med 20x9 hele veien rundt eller med spacer bak. Kan det være aktuelt?

Send meg epostadressen din på post@tempedekk.no så skal jeg gi deg noen tilbud

Beklager sent svar men jeg har ikke hatt tid til å frekventere forumet i det siste :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA