Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det noen som har bestilt matter?

Startet av Tempe Dekkservice, mandag 14. oktober 2013, klokken 20:27

« forrige - neste »

Jimpec

Jeg fikk mine TSW Vinterhjul med sensorer til min Model S tilsendt fra Tempe.

Kan virkelig anbefale å handle herfra. Topp service. Hurtig oppfølging. Og feilfrie hjul levert på døra. Absolutt ingenting å utsette på denne handelen.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Tempe Dekkservice

Takk for positiv tilbakemelding :)

Vi har svært høy aktivitet om dagen og får inn 200 felger av Rial Lugano og Polar Wheels de nærmeste dagene, Hakka8, HakkaR2 og Michelin X-Ice XI3 er lagervare og vi forventer inn 500 dekktrykkssensorer de nærmeste dagene.

En kunde som har bestilt Vossen CV1 tok turen innom for å se på felgene sine, vi gleder oss til sommeren for å montere disse!

Restusj

S85, 85kW, Grå, 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Park, Nappa-skinn, Vinterpakke, dobbeltlader,

Tempe Dekkservice

En liten oppdatering:

Vi fikk idag inn noen paller med Rial Lugano, dette er en originaltilpasset Tüvgodkjent felg hvor man slipper å bruke sentreringsringer og man bruker originale muttre. Svært pene Tyskproduserte felger av høy kvalitet.

Vi har dekk og TPMS sensorer på lager og kan levere "på dagen" og vi sender over hele landet!
Ta kontakt for et komplett pakketilbud.
73951340 eller post@tempedekk.no

jkirkebo

Sitat fra: Tempe Dekkservice på tirsdag 10. desember 2013, klokken 19:04
En liten oppdatering:

Vi fikk idag inn noen paller med Rial Lugano, dette er en originaltilpasset Tüvgodkjent felg hvor man slipper å bruke sentreringsringer og man bruker originale muttre. Svært pene Tyskproduserte felger av høy kvalitet.

Vi har dekk og TPMS sensorer på lager og kan levere "på dagen" og vi sender over hele landet!
Ta kontakt for et komplett pakketilbud.

Om det etterhvert går an å få tak i disse lakkert i samme gråfarge som de grå 21" originalfelgene er jeg interessert i et sett ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Tempe Dekkservice

Her kan dere se en direkte sammenligning mellom Rial Lugano 19" Titanium og Original Tesla 21" Gunmetal

Tempe Dekkservice

Rial Lugano kler virkelig Tesla Model S!
Om noen som vil prøve noe annerledes så hadde 3SDM 0.06 (som er montert på audien i bakgrunnen), vært utrolig spennende i 19" til TMS'en! :)

tony@lunatech.no

Min bestilling på en P85 TMS låses nå 1. Januar og jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal velge med orginale 21" Turbine og vinterhjul.

Hvor mye vil det komme på for komplette sommerhjul (med sensorer, mva, frakt til østlandet/Drammen)
for CV4 i 22x9 + 22x10,5. og CV1? Ikke peiling på hva jeg skal ha av dekk, men dette vet dere bedre enn meg.. Skal ha det som er best i alle fall (og selvfølgelig godkjent på bilen)  :D
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Tempe Dekkservice

hyggelig å prate med deg på telefon, håper du fikk fornuftige svar som hjalp deg å velge :-)

Mvh
Sindre

Sitat fra: Lunatech på søndag 29. desember 2013, klokken 12:01
Min bestilling på en P85 TMS låses nå 1. Januar og jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal velge med orginale 21" Turbine og vinterhjul.

Hvor mye vil det komme på for komplette sommerhjul (med sensorer, mva, frakt til østlandet/Drammen)
for CV4 i 22x9 + 22x10,5. og CV1? Ikke peiling på hva jeg skal ha av dekk, men dette vet dere bedre enn meg.. Skal ha det som er best i alle fall (og selvfølgelig godkjent på bilen)  :D

pej

Disse var utrolig fine. Hva koster disse til meg som Tesla eier og medlem i elbilforeningen? 19" med de vinterhjulene du anbefaler uten pigg:) Send meg gjerne PM.
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

Tempe Dekkservice

Sitat fra: pej på mandag 06. januar 2014, klokken 21:58

Disse var utrolig fine. Hva koster disse til meg som Tesla eier og medlem i elbilforeningen? 19" med de vinterhjulene du anbefaler uten pigg:) Send meg gjerne PM.

Hei!
Har du en epostadresse så kan jeg sende deg pristilbud der? Da får du nemligere raskere svar enn her ;)

Mvh
Sindre

Epleskreller

Sitat fra: Tempe Dekkservice på torsdag 12. desember 2013, klokken 11:00
Rial Lugano kler virkelig Tesla Model S!

Er det sånn med alle turbinfelger at det ser ut som om "turbinbladene" er feil vei på den ene siden av bilen? På Rial Lugano kunne jeg tenkt meg at de på høyre siden av bilen hadde motsatt vridning. Skjønner? Ellers ser de veldig bra ut! Liker spesielt den brune med de mørke :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA