Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er det noen som har bestilt matter?

Startet av Tempe Dekkservice, mandag 14. oktober 2013, klokken 20:27

« forrige - neste »

Tempe Dekkservice

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 08. januar 2014, klokken 08:50
Sitat fra: Tempe Dekkservice på torsdag 12. desember 2013, klokken 11:00
Rial Lugano kler virkelig Tesla Model S!

Er det sånn med alle turbinfelger at det ser ut som om "turbinbladene" er feil vei på den ene siden av bilen? På Rial Lugano kunne jeg tenkt meg at de på høyre siden av bilen hadde motsatt vridning. Skjønner? Ellers ser de veldig bra ut! Liker spesielt den brune med de mørke :)

Heisann, dessverre så er de fleste turbinfelger slik at de går samme vei, men nå fremover så blir det mer og mer av felger som har høyre eller venstreside. Bl.a 3SDM 0.06 og Vossen CVT har blitt slik nå :)

ed1son

Hei!

Kunne tenkt å fått ett godt tilbud på Polar Izar i gunmetal
i både 19" og 20" med Hakka R2 til en Tesla Model S
2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Tempe Dekkservice

Sitat fra: ed1son på lørdag 18. januar 2014, klokken 23:01
Hei!

Kunne tenkt å fått ett godt tilbud på Polar Izar i gunmetal
i både 19" og 20" med Hakka R2 til en Tesla Model S

ed1son

2014 Tesla Model S P85 - Sort / Sort

Bestillt                     13.09.2013
Bekreftet                 19.09.2013
I Produksjon           17.01.2014
Produksjon fullført   27.01.2014
Levert                     15.03.2014

Tempe Dekkservice

Sitat fra: ed1son på tirsdag 11. februar 2014, klokken 11:59
Hei!  Ja jeg har fått mail fra deg ;-)

Hva er forrandret i utvalg?

På vinterfelgsiden så er det noen endringer på at Polar også kommer i 20" med originalborret nav, og noen felger har falt bort. Feks Rial Silver. PH turbin har kommet tilbake :) Skjer alltid en del endringer på disse vinterfelgene til Tesla

Tempe Dekkservice

Vi gleder oss til sommeren!
Her står det et sett Vossen CV-T og venter på kunden sin, vi har også et tilsvarende sett ute til lakkering og et sett CV4 står klar for montering. Bilder kommer! :)

Olav78

Sitat fra: Tempe Dekkservice på onsdag 19. februar 2014, klokken 10:01
Vi gleder oss til sommeren!
Her står det et sett Vossen CV-T og venter på kunden sin, vi har også et tilsvarende sett ute til lakkering og et sett CV4 står klar for montering. Bilder kommer! :)

Gleder meg!!
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

Tempe Dekkservice

Ble skikkelig lekkert dette!
9x20 Vossen CV4 Matt Grafitt med 245/40R20 Vredestein Wintrac Extreme

Tempe Dekkservice

Dagens bilde!
Vi prøvemonterer 22" CVT felger med Pirelli Pzer
samt et bilde av samme bil med Polarwheels 20" og Nokian Hakka R2

Tempe Dekkservice

Gode nyheter for nybakte Teslaeiere, vi har nå endelig fått inn ekte Bridgestone multicellgummi!
dekket heter Bridgestone Blizzak VRX, har kommet fantastisk ut i tester, har meget gode stammer (dekksider) for å gi bilen god stabilitet og dekket kommer i samme pris som nokian hakka r2.

Vi har et lite parti på lager og de forsvinner raskt, så vær snar med å reservere hvis du ønsker de beste piggfridekkene til Teslaen din.

Hvis noen ønsker å sammenligne med norske tester så har dette dekket samme gummiblanding som Bridgestone Blizzak WS70 som jeg personlig har kjempegode erfaringer med mtp stabilitet på bl.a tyngre biler.

BMW850

Sitat fra: Tempe Dekkservice på fredag 21. februar 2014, klokken 15:10
Ble skikkelig lekkert dette!
9x20 Vossen CV4 Matt Grafitt med 245/40R20 Vredestein Wintrac Extreme

Hei, kan dere gi meg en god pris på Vossen CV4 Matt Grafitt og Polar 19" gunmetal med piggfrie dekk? Takk!
Og "Bridgestone Blizzak VRX", er det noe helt nytt? Kan ikke finne noe særlig info om disse...

Email: tholerb@online.no

Edit: CV1 tror jeg det skal være, som disse:

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Tempe Dekkservice

Hei!

Jeg har sendt deg en mail med noen spørsmål om felgstørrelser før jeg kan gi deg priser :)

Jeg kan gjengi det jeg skrev om dekkene i mailen til deg, her av praktiske årsaker:

"Vedrørende Bridgestone Blizzak VRX så er det et dekk som er like nytt som Blizzak WS70, og har samme multicell-gummiblandingen. Blizzak WS70 produseres dog ikke i korrekt dekkdimensjon til Tesla, men det gjør VRX som også er beregnet for nordisk vintervær, snø og isføre. Multicell gummiblandingen sørger for at dekket er like mykt fra det er nytt til det når slitegrensen.

VRX har kommet helt i topp i tester jeg har sett ifjor, og du kan sammenligne det med WS70 sine testresultater her i Norge siden dette er samme dekket. VRX er en fortsettelse av REVO GZ som er mye omtalt på nett.

Jeg har selv ikke kjørt VRX, men er utrolig fornøyd med dekkstammen på de nye Blizzakdekkene. Har WS70 på varebil som veier 2,2 tonn uten last og har fylt den opp til 3,5 tonn. Den føles fremdeles stabil i høy hastighet på motorvei sørafor og har et fantastisk vintergrep på is og snøføre. Merk at selv om jeg skryter mye av dekket så er det er fremdeles et mykt vinterdekk, men det er veldig imponerende iforhold til mye annet som finnes på markedet idag og vil være utmerket til Tesla Model S sin vektklasse.

2mash

Edit: tapatalk slo seg vill da jeg scrollet for å lese...
Leaf Tekna 2014-02 6,6kW
e-NV200 7-seter 2016-08 6,6kW

Tempe Dekkservice

Nå er vi dessverre helt tomme for Bridgestone dekk.

Av gode nyheter så har vi fått inn et nytt parti med Rial Lugano i Sølv! Så da har vi endelig litt av begge farger på lager igjen :)

Tempe Dekkservice

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA