Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: umc til daglig lading

Startet av ellinger, søndag 13. oktober 2013, klokken 17:53

« forrige - neste »

Kristian O

-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Birger

Sitat fra: Kristian O på onsdag 02. juli 2014, klokken 18:18
Sitat fra: ElPresidente på onsdag 02. juli 2014, klokken 16:57
http://www.oblad.no/nyheter/hydrogenbil-sto-i-brann-utenfor-vestby-vgs-1.8496461
Hydrogenbil eller hybridbil? Står begge deler i linken, i tillegg til Caravelle  ::)

Sendte en epost til redaktøren ettersom jeg ikke fant en adresse til journalisten. Vi får se om de avklarer det :-)
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

cra

Skal vi tippe LPG-hybrid da? El-hybrid tviler jeg i alle fal sterkt på at den er. Tror i grunn ikke særlig på hydrogen heller.

<skamløs reklame>Hvis eieren leser dette og trenger en ny så skal jeg selge min (diesel) Caravelle; det er bare å ta kontakt! ;)</skamløs reklame>
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Batteritralla

Hvis jeg skulle kjørt over et avknekt hengerfeste, spade, spett eller eller en murstein - så er ihvertfall ikke jeg i tvil om hvilken bil jeg ville gjort dette i...
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Car-El

Sitat fra: Batteritralla på torsdag 03. juli 2014, klokken 05:30
Hvis jeg skulle kjørt over et avknekt hengerfeste, spade, spett eller eller en murstein - så er ihvertfall ikke jeg i tvil om hvilken bil jeg ville gjort dette i...

Jepp, Mastiffen!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA