Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vurderer trilling.

Startet av Yepp, mandag 07. oktober 2013, klokken 01:50

« forrige - neste »

Yepp

Er det noen som har fått koblet til en "tradisjonell" iPod (Classic 160Gb) via Apples USB kabel og fått til dette?
Jeg har forsøkt å koble den til, men får ikke noe opp på "My devices".....

t0ffluss

Sitat fra: Yepp på søndag 29. september 2013, klokken 22:19
Er det noen som har fått koblet til en "tradisjonell" iPod (Classic 160Gb) via Apples USB kabel og fått til dette?
Jeg har forsøkt å koble den til, men får ikke noe opp på "My devices".....

Prøv dette:

http://support.apple.com/kb/HT1363

første som slo meg ihvertfall. Mulig du må sette iPod``en i disk mode før TMS ser den som en harddisk.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Yepp

Da får jeg den opp  :D
Katalog-visningen blir litt tungvint via iPod, men kjekt å kunne koble opp all musikken også, og ikke være avhengig av "kun" 16GB / 32GB via de kjekke små USB stickene.

Roger (NO)

Sitat fra: Yepp på mandag 30. september 2013, klokken 10:14
Da får jeg den opp  :D
Katalog-visningen blir litt tungvint via iPod, men kjekt å kunne koble opp all musikken også, og ikke være avhengig av "kun" 16GB / 32GB via de kjekke små USB stickene.
Viser bilen, og dorterer på, spillelister, artister, etc?

Yepp

Den dukker opp med vanlig visning for sang, sjanger, artist, album. Det er kun dersom man skal gå gjennom Folder-visning at de "rare" foldernavnene som iPoden har laget vises. Alt i alt ble det nå bra.

Men - har enda ikke funnet Shuffle funksjon på bilen......

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA