Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software update v5.6

Startet av Andreas, fredag 04. oktober 2013, klokken 11:01

« forrige - neste »

Kallagtunet

Sitat fra: BMW850 på søndag 29. september 2013, klokken 16:42
Takk! Er det slik at dersom man velger 21" felger til 27.000,- så MISTER man 19" felgene? Det vil jo si at man nesten gir 50.000,- for 21"  :o

Jepp og dyrere skal de visst bli....

HABEL

Sitat fra: Kallagtunet på søndag 29. september 2013, klokken 16:43
Sitat fra: BMW850 på søndag 29. september 2013, klokken 16:42
Takk! Er det slik at dersom man velger 21" felger til 27.000,- så MISTER man 19" felgene? Det vil jo si at man nesten gir 50.000,- for 21"  :o

Jepp og dyrere skal de visst bli....

+1

...indeed. Løp & Kjøp!   :)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

Bjoris

#47
Tesla har vel en politikk å ikke selge bilene til forskjellig pris i de enkelte landene, i motsetning til de fleste andre som justerer etter avgiftsnivået og smertegrenser generelt. Dette syns jeg Tesla skal ha kred for. Det er jo å stikke til seg offentlige midler å gjøre det slik f.eks Nissan har gjort og på kjøpet får en da en masse import... Smart og ryddig av Tesla...

Dette betyr vel at en må vente at prisene på utstyret blir som i USA, før eller senere. Videre må en også vente at det blir endring i prisen på bilene når Hedgen deres går ut. Sistnevnt er vel ingen som vet når er, strengt tatt kan det jo gå begge veier, men pt tyder vel det meste på at prisene vil gå opp neste gang de skal sikre valutaen siden krona har svekket seg så mye i det siste. Videre er det jo slik at hedging blir dyrere jo lengre frem i tid den gjøres så de har neppe sikret valuta i årevis...

Av andre momenter til prise er jo frakten som jeg har forstått er en ganske kostbart affære slik det gjøres nå, dette kan jo dermed bli billigere etterhvert. Videre er det jo nesten rart at de bare tar 2800 for klargjøring... Det er vel langt, langt under alle andre...? Vel, etter testtur på torsdag var det ingen som helst tvil, sinnsyk bil, så nå er den bekreftet med levering i mai, det blir lenge å vente, men jeg vil gjerne være ferdig med vinteren før jeg får bilen...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

laumb

... Med den klargjøringa enkelte har fått burde det kostet 48kr (for å sponse litt materiell).

Nok OT fra meg. :)

Bjoris

Da vi var i Bergen var de i det minste meget påpasselig at vi ikke tok på bilene som stod klare for utlevering til kundene. Det var bare under sterk tvil de lot oss gå inn, men når det ikke var noen grå eller røde der så var det ikke noe poeng heller... Men nok OT ja:)
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

TeslaTerje

Tesla Bergen kunne bekrefte at det Ikkje var snakk om prisøkning 1 okt men det vil komme flere tilvalg men dette var utsatt.
Tesla Model S
grå 85 Kwh, Tech, Sensor, lyd, pano, hattehylle....
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13
Tesla fabrikken bygger din Model S - 07.02
Din Model S er i transitt fra fabrikken - 13.02

Levert 31 Mars .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA