Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software update v5.6

Startet av Andreas, fredag 04. oktober 2013, klokken 11:01

« forrige - neste »

Meringdal

Jeg bare lurer, men jeg betalte 15k i depositum nå. Ser andre har betalt 30k osv. Er dette hovedsaklig som ett symbol på at du nå har fått en plass i køa? Kan man da trekke dette av fra totalsummen på bilen?

ellinger

Sitat fra: Meringdal på fredag 27. september 2013, klokken 22:44
Jeg bare lurer, men jeg betalte 15k i depositum nå. Ser andre har betalt 30k osv. Er dette hovedsaklig som ett symbol på at du nå har fått en plass i køa? Kan man da trekke dette av fra totalsummen på bilen?

Ja de 15000 blir trukket fra ved levering.

Rawen76

Er prisen låst ved reservering tro? Reserverte bil på tirsdag, men får ikke prøvekjøring før 2. Oktober. Tenkte å låse etter prøvekjøringen, men utrolig kjipt hvis prisen går opp før jeg evt låser...
P85 Grå | Tech | Luft | Pano | Park | Lyd | Dobbeltlader | Lys | Vinter | Sort skinn/carbon | 19" |
Finalized 07.10.2013 | Vin nr. 08.10.13 | under produksjon 14.01.2014 | Produksjon fullført 21.01.2014 | Levering 17.03.14 |

2000 Honda VFR800, rød med 33000km, selges.

ebbrey

Hvis du vet du skal ha bilen men bare lurer på tilvalgene. Lås nå med alt du tror du skal ha, og send endring etter prøvekjøring hvis noe skal bort.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Meringdal

Jeg fikk mail nå om at alt kan endres frem til 10okt. Skal tro om jeg blir truffet av priseneringer om disse kommer i mellomtiden?

stianrod

Sitat fra: Meringdal på lørdag 28. september 2013, klokken 01:08
Jeg fikk mail nå om at alt kan endres frem til 10okt. Skal tro om jeg blir truffet av priseneringer om disse kommer i mellomtiden?

Hvilket sekvensnr (p-nr) eller VIN har du?
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

tSla

@Meringdal

Jeg har stor tro på at du ikke kommer til å betale for eventuelle prisendringer som kommer etter du har reservert og betalt depositum.

Så snart depositum er betalt har du på en måte allerede inngått avtale med Tesla, med dagens priser. Og historisk sett har de ikke økt prisen til kunder som allerede har reservert.

Hvilken farge har du valgt?  :)
Tesla Model S P85+

Meringdal

Jeg trykte confirm igår, så nå trror jeg at alt er ok!


Rn ender på 4297. Hva sier dette?

Jeg stod mellom metallic blå og sort, hadde vestemt meg for blå, men endte på sort!

Lille Lance

Sitat fra: Meringdal på lørdag 28. september 2013, klokken 08:50
Jeg trykte confirm igår, så nå trror jeg at alt er ok!


Rn ender på 4297. Hva sier dette?

Jeg stod mellom metallic blå og sort, hadde vestemt meg for blå, men endte på sort!

RN er bare et foreløpig nr ... om et par uker får du et VIN nr ... Jeg tenkte også på Blå en stund, men etter en familiediskusjon ble det Sort ... og mellombrunt interiør ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

AllanW

Jeg kan garantere alle som HAR bestilt at de ikke kommer til å oppleve noen prisendring.
Du har trykke "Finalized" på ett produkt som kostet det som står der.
Og det er ikke lov å plutselig endre prisene etter du har bestilt varen.
Men for oss andre som enda ikke har fått ræva i gir med å bestille , vi ligger kanskje litt tynnere ann.
Selvom jeg tviler på at det blir noen pris endringer.
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

mylo

Det kommer ganske mangen valg til de som gidder å vente. Performance seter til 6000kr + skinnpakken. Andre felger osv. Gå på usa sine sider og design på nytt ;-)

petersv

Sitat fra: mylo på lørdag 28. september 2013, klokken 12:25
Det kommer ganske mangen valg til de som gidder å vente. Performance seter til 6000kr + skinnpakken. Andre felger osv. Gå på usa sine sider og design på nytt ;-)

"Performance"-seter får du i dag inkl. i performance-pakken. Er kun snakk om en rød søm. det nye er vel at man kan bestille dette uten å få mer krefter i samme slengen.

mylo

Stemmer det.  Jeg ville ha karbon dash og da. Det koster nå 800 dollar extra, kontra å kjøpe en performance pakke.
  Ikke alt er fryd, pano tak går opp i pris, tåkelys blir extra 500 dollar osv.

Muffinman

Jaja, tåkelys var jo en del av tech-pakken også men ble fjernet uten forvarsel på EU-modellen. Men Tesla er heldigvis så snille at vi får lov å betale ekstra for å få dem ettermontert :p

AttackOfTheMac

Bergen bekrefter det skjer 1 okt. Men sier at det ikke nødvendigvis er en dum ting for alle.
Sikkert dumt for preformance, men ikke så mye standard tror jeg. De nye hjulvalgene på 19" kommer også og de tror man man velge de som vinterdekk og.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA