Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekk og felger

Startet av nilsroald, torsdag 03. oktober 2013, klokken 16:36

« forrige - neste »

nilsroald

Ladies and gents,
Jeg fikk mail fra Tesla om reduskjonnen den morgene jeg skulle hente bilen. Overivrig som jeg var etter å komme meg ut på veien glemte jeg å spørre om hvordan prisreduksjonen skulle gi effekt for meg som allerede hadde betalt inn opprinnelig beløp. Har ikke hat noe behov for å kjøre innom Alnabru siden dette, men lurer på hva andre har gjort/fått vite fra Tesla. Var vel en 3-4 tusen eller så. Kunne jo holde til et vinterdekk i alle fall :-)
VIN 15051 & invoice 185

eclipse

Sitat fra: nilsroald på torsdag 26. september 2013, klokken 09:59
Ladies and gents,
Jeg fikk mail fra Tesla om reduskjonnen den morgene jeg skulle hente bilen. Overivrig som jeg var etter å komme meg ut på veien glemte jeg å spørre om hvordan prisreduksjonen skulle gi effekt for meg som allerede hadde betalt inn opprinnelig beløp. Har ikke hat noe behov for å kjøre innom Alnabru siden dette, men lurer på hva andre har gjort/fått vite fra Tesla. Var vel en 3-4 tusen eller så. Kunne jo holde til et vinterdekk i alle fall :-)

Jeg er i samme situasjon, på forespørsel til min DS så fikk jeg vite at jeg ikke trenger å foreta meg noen ting. Teslas økonomiavdeling var klar over at jeg skulle ha tilbakebetalt 3700kr, det kommer etterhvert.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Veggen

Fikk i går en epost fra min DS hvor jeg ble bedt om å oppgi bankinformasjon for tilbakebetaling.
Så det er på gang.

Eopheim

Jeg var i samme posisjon - fikk beskjed om at pengene skulle tilbakeføres min konto....

Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA