Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekk og felger

Startet av flux, onsdag 02. oktober 2013, klokken 15:28

« forrige - neste »

flux

Amper

alle som har bestilt kan vel stemme her.. ser lite logikk av å bare se stemmer for de som bestilte tidligst.. eller er det du er ute etter ?
P85D :o)

flux

Sitat fra: Amper på onsdag 25. september 2013, klokken 11:10
alle som har bestilt kan vel stemme her.. ser lite logikk av å bare se stemmer for de som bestilte tidligst.. eller er det du er ute etter ?
Tenkte bare at det var samtidig en fin måte å se antall biler levert til brukere her inne, og at den reflekterer hvilke aldersgrupper som kjører model S på veiene i Norge nå.

Undersøkelsen kan jo stå åpen en stund.

OleJA

Sitat fra: flux på onsdag 25. september 2013, klokken 15:07
Sitat fra: Amper på onsdag 25. september 2013, klokken 11:10
Tenkte bare at det var samtidig en fin måte å se antall biler levert til brukere her inne, og at den reflekterer hvilke aldersgrupper som kjører model S på veiene i Norge nå.

Undersøkelsen kan jo stå åpen en stund.

Reflekterer vel i like stor grad hvilken aldersgruppe som henger mye rundt på netforum  :o.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

cairnz

Stemmer på her jeg og med alder jeg er når bil forventes.
Elbilist

Lille Lance

Steike ... viste ikke at jeg var eldst  ;D ... holder meg ung da, sammen med dere ungdommer  8)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

pekle

Kenneth Waal

Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

Lacaixxa

Tipper snittet i Norge er en anelse lavere enn i resten av verden....
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

laumb

Kan den som har stemt 18-20 år melde seg? Jeg er nysgjerrig. :)

TW838

Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

Havebigfun

Sitat fra: laumb på onsdag 25. september 2013, klokken 22:33
Kan den som har stemt 18-20 år melde seg? Jeg er nysgjerrig. :)
Jeg har hørt en berettning om en far som hadde bestillt to TMS til sine ungdommer (ca 18)- etter å ha prøvekjørt bestillte han en til seg selv også 8)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA