Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekk og felger

Startet av Epleskreller, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:49

« forrige - neste »

Epleskreller

Det er kaldt om morningen og jeg kunne tenke meg å forvarme batteriet før jeg drar på jobb, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det.. Noen som har svar?

Kan dette tidsinnstilles dagen i forveien?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

eledille

Tror du må bruke "scheduled charging" s.a. den ikke er ferdig neste morgen, lurer på om ikke det funker å slå på klimaanlegget via appen også?
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Havebigfun

Sitat fra: eledille på tirsdag 24. september 2013, klokken 21:09
Tror du må bruke "scheduled charging" s.a. den ikke er ferdig neste morgen, lurer på om ikke det funker å slå på klimaanlegget via appen også?
"scheduled charging" fungerer ikke på min bil- evt kan du redusere ladestrømmen slik at ladingen er omtrent ferdig om morgenen.
Den naturlige måten å starte forvarming på er med appen- denne vekker ikke bilen per nå :o

eledille

Selvfølgelig. Da vet jeg ikke noen annen råd enn å lade sakte og fyre for kråka hele natta :(

Håper de får EU-appen i orden snart.
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Diablo

Bruker appen daglig jeg, kan være at jeg brukte USA konto..

Supert med 22 grader i bilen om morningen
Tesla S85 med alt foruten dobbeltlader...
Dolphin grey, lyst skinn 275" bak, 245" foran (20")

Milzit

Sitat fra: Diablo på tirsdag 24. september 2013, klokken 21:43
Bruker appen daglig jeg, kan være at jeg brukte USA konto..

Supert med 22 grader i bilen om morningen
Alle som har appen bruker USA konto, den er ikke lansert i Europa enda.
Problemet er at man ikke får tak i bilen når den sover. Står den på lading eller kjører fungerer den.

Havebigfun

For de av oss som ikke får vekket en sovende bil vha. appen er Visible Tesla løsningen  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA