Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Li-Ion, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:43

« forrige - neste »

Li-Ion

Denne skal jeg definitivt ha... Er det noen som har fått bekreftet at denne kan leveres med bilen, slik at vi unngår frakt og norsk mva?

Min kontaktperson har kun standard svar om at den blir tilgjengelig for kjøp snart og vet ikke noe mer....  :P
Be afraid...

krister461

Håper også den kan leveres med bil, og at prisen blir overkommelig.

Forøvrig finnes jo det uorginale alternativer, men blir fort dyrt å få de til Norge:
http://www.teslaccessories.com/pages/the-cci

Birger

Hvordan er det med dere som har fått bilen, er det ett savn at det ikke er en midtkonsoll?
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Muffinman

Har merket meg at et par damer med denne bilen har funnet en fin-fin plass til veska. Jeg har også dame med veske, og dropper derfor konsoll :)

krister461

Men hvor legger man da solbriller, mobilladere, brillekluter, våtservietter, håndsprit, kleenex, doc, nøtteblanding, garasjeportåpner og alt det andre vi finner på å legge i slike rom i dag? ;)

VigdisA

Sitat fra: krister461 på tirsdag 24. september 2013, klokken 22:02
Men hvor legger man da solbriller, mobilladere, brillekluter, våtservietter, håndsprit, kleenex, doc, nøtteblanding, garasjeportåpner og alt det andre vi finner på å legge i slike rom i dag? ;)
Jeg elsker den gode plassen der - teppet holder greiene sånn noenlunde i ro, og siden det er gode kanter, kan større ting som vesker være der lett tilgjengelig uten å skrangle rundt som i andre biler. Koppholder er det jo der og, selv om jeg nok synes flasken er litt i veien for armslag når jeg kjører.
Garasjeåpner antar jeg kan ligge i den lille hyllen under skjermen. Vi har et parkeringskort som ligger veldig godt der.
Vi har ellers kjøpt en boks til å ha i baksetet, som festes med bilens belter i midten.  To koppholdere på enden, to små rom , og et digert rom under et lokk. Der kan ungene ha stæsjet sitt på langturer. Skulle gjerne hatt en som ble festet med isofix istedet, men fant ingen som var brukbar.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Havebigfun

Sitat fra: Birger på tirsdag 24. september 2013, klokken 21:48
Hvordan er det med dere som har fått bilen, er det ett savn at det ikke er en midtkonsoll?
Midtkonsollrudimentet fungerer som en flat "balje" som holder de tingene du legger der på plass- jeg tror for mange vil den være godt nok. Dette fungerer mye bedre enn ikkenoe- slik det var da vi prøvekjørte for første gang i desember. 8)

Stig O

Ny design på midtkonsollen i Tesla shop.Den er nå tredelt i forhold til todelt tidligere. Kanskje den er ferdig og en pris kommer snart. Må få denne med bilen, da jeg ikke liker det store åpne rommet mellom setene.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Celter

Jeg er i tvil om jeg skal vente på denne eller gå for den som "Teslaccessories" har laget. Den sistnevnte får mye skryt fra de som har kjøpt den på andre siden av Atlanteren. "Teslaccessories" har forøvrig flere ting i pipeline. Se på nettsidene under http://www.teslaccessories.com/pages/coming-soon
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

jkirkebo

Sitat fra: Birger på tirsdag 24. september 2013, klokken 21:48

Overhodet ikke. Kunne ikke tenke meg å ha en midtkonsoll der, behovet for det er ikke-eksisterende for vår del. Elsker den åpne plassen på langtur, alt vi skal ha lett tilgjengelig (frukt, snacks, drikke osv.) legges der. Kona bruker ellers plassen til veska si. Passer også fint til å legge småtterier man har handlet i butikken i.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

P85_Norway

Sitat fra: Stig O på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 17:42
Ny design på midtkonsollen i Tesla shop.Den er nå tredelt i forhold til todelt tidligere. Kanskje den er ferdig og en pris kommer snart. Må få denne med bilen, da jeg ikke liker det store åpne rommet mellom setene.
Legg også merke til at koppholdere nå leveres uten "fjærer"
La merke til dette når jeg fikk min bil, og kommenterete dette.
Min DS svarte at sånn hadde de alltid vært......
Tesla M3 Performance

PeGe

Ser at friksjonsrillene også er borte på det nye designet. Blir som gode gamle Se&Hør med "Finn 5 feil"
#2482 VIN:(19928) Oslo
Svart P85, 19", svart skinn, carbon - ikke dobbeltlader, vinter, sikkerhet, ekstra seter

Havebigfun

Sitat fra: P85_Norway på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 20:53
De ble fjernet en god stund før de første bilene kom til Norge- husker jeg rett er det diskutert her omtrent i feb/mars.
Jeg oppbevarer ladenøkler der- det ikke det jeg savner mest- tåkelys derimot...

jkirkebo

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 21:06
De ble fjernet en god stund før de første bilene kom til Norge- husker jeg rett er det diskutert her omtrent i feb/mars.

Min har fjærer, dessverre.
Tåkelysene er jeg glad for mangler, en ting til jeg aldri bruker som da ihvertfall ikke kan gå istykker ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Roger (NO)

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 21:06
Min koppholder har også fjærer. Bilen ble levert i slutten av august...
Er det nytt design på nyere biler? Bilder?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA