Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeadapter (Rødt og blått)

Startet av Oreo, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 14:16

« forrige - neste »

MortenSVG

Kunde i Stavanger fikk vinterdekk i kveld på disse felgene
Brun 85P - ble meget pent og selvfølgelig sjeldent syn

Malmo92

Så ikke så værst ut. Noen som vet om det blir levert vinterdekk+felger til alle i Stavanger nå?

HKS

Sitat fra: Malmo92 på tirsdag 03. desember 2013, klokken 22:33
Så ikke så værst ut. Noen som vet om det blir levert vinterdekk+felger til alle i Stavanger nå?
Fikk min TMS på Alnabru i dag, da fortalte de at alle bilene ble levert ut med vinterdekk nå.
For øyeblikket var de tom for Pirelli dekk, så jeg fikk Nokian R2 istedet uten pristillegg. Det må jeg vi var veldig god service. Tok også med meg helårsdekkene.
Tesla Model S 90D

Malmo92

Sitat fra: HKS på onsdag 04. desember 2013, klokken 00:03
Sitat fra: Malmo92 på tirsdag 03. desember 2013, klokken 22:33
Så ikke så værst ut. Noen som vet om det blir levert vinterdekk+felger til alle i Stavanger nå?
Fikk min TMS på Alnabru i dag, da fortalte de at alle bilene ble levert ut med vinterdekk nå.
For øyeblikket var de tom for Pirelli dekk, så jeg fikk Nokian R2 istedet uten pristillegg. Det må jeg vi var veldig god service. Tok også med meg helårsdekkene.

Ser du nevner dekk og ikke felg. Her i gården er det bestilt 21" og 19" vinterdekk. Har Tesla ordnet felger+dekk eller bare dekk?:-)

OleT

Stakk innom Tela i Bergen i går. Der fant vi ut at de ikke hadde fått registrert på riktig sted at jeg hadde bestilt og betalt for Pirelli vinterhjul - så jeg kjørte derfra på Nokian piggfrie. Og Cyclone-felger. :)
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA