Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeadapter (Rødt og blått)

Startet av Oreo, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 14:16

« forrige - neste »

NTesla

Noen som har den berømte "vinterdekk-epostadressen" til Tesla?

Balrog

Jeg fikk opplyst wintertiresoslo ætt teslamotors.com, men derfra får jeg ikke noe svar, enda jeg holdt en usedvanlig høflig, ydmyk og korrekt tone. Kanskje jeg bør få elledille til å formulere eposten min?
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Cronos

Sitat fra: Balrog på mandag 04. november 2013, klokken 22:41
Burde ikke disse vinterhjula leveres ut slik at de som har venta lengst får først?
+1










P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert



Havebigfun

Sitat fra: Krogern på tirsdag 05. november 2013, klokken 07:12
Fikk utlevert bilen 27 august så har ventet en stund før jeg nå får utlevert. Er nok et system her.
Det er klart det er ambisjon om et system. I praksis fungerer det slik at de tar etter tur ispedd de som maser mest. Trondheim og Bergen er også prioritert.
Epostadressen fra Balrog er riktig- men jeg fikk heller ikke svar derifra.

NTesla

Sitat fra: Balrog på tirsdag 05. november 2013, klokken 10:08
Jeg fikk opplyst wintertiresoslo ætt teslamotors.com, men derfra får jeg ikke noe svar, enda jeg holdt en usedvanlig høflig, ydmyk og korrekt tone. Kanskje jeg bør få elledille til å formulere eposten min?

Takker. Er du sikker på at det er "tires" og ikke "tyres"? US bruker som regel tires, men hvis det er en brite som har regget e-postadressen så kan det godt være tyres siden ingen her får svar fra den?

Henning76

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. november 2013, klokken 10:18
Sitat fra: Krogern på tirsdag 05. november 2013, klokken 07:12
Fikk utlevert bilen 27 august så har ventet en stund før jeg nå får utlevert. Er nok et system her.
Det er klart det er ambisjon om et system. I praksis fungerer det slik at de tar etter tur ispedd de som maser mest. Trondheim og Bergen er også prioritert.
Epostadressen fra Balrog er riktig- men jeg fikk heller ikke svar derifra.

Trondheim kan jeg forstå - men BERGEN? Kan ikke de kjøre best på sommerdekk på vått føre nesten hele året da? ;)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Havebigfun

Har dere fått levert hjulene med senterkoppene eller uten?

jkirkebo

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 05. november 2013, klokken 14:56
Har dere fått levert hjulene med senterkoppene eller uten?

Uten. Så jeg kjører uten. Fikk beskjed om at det var bestilt opp flere tusen stk. så jeg får vel et sett etterhvert...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

NTesla


bjodnes

Is i bakken på vei hjemmefra ut til hovedveien i dag morges og følgende sak i lokalavisa: http://www.aftenbladet.no/nyheter/innenriks/Sa-mye-risikerer-du-a-miste-3288124.html
Og overhode ingen tilbakemelding fra Tesla på spørsmålet om når jeg får vinterdekkene. Herlig
iOn 2012 modell
2013 model S 85

NTesla

Kjenner meg igjen bjodnes. Føles som Tesla er helt likegyldig til situasjonen, da det er svært begrenset med tilbakemelding. Heldigvis begynner flere å få øynene opp for kundeservicen til Tesla ref. tråden om lakkeringsblemmen.

Cirion

Da har jeg vært på mittdekkhotell.no og hentet vinterhjulene mine. Ligger en stor stabbel med pirellidekk som skal legges på felg der.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Krogern

Da er mine Pirelli endelig hentet, tydelig at dette er helt nye dekk. Mine er produsert i uke 38 i år.
Får håpe at alle får sine dekk før det virkelig begyner å bli skummelt på veiene der ute.

fredag

Sitat fra: NTesla på onsdag 06. november 2013, klokken 12:00
Kjenner meg igjen bjodnes. Føles som Tesla er helt likegyldig til situasjonen, da det er svært begrenset med tilbakemelding. Heldigvis begynner flere å få øynene opp for kundeservicen til Tesla ref. tråden om lakkeringsblemmen.

Idag har jeg parkert Teslaen for vinteren, frem til jeg får vinterhjul. Null informasjon fra Tesla.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Kristian

Dere som har fått vinterdekk nå nylig, hvilke felger er brukt? Standard eller cyclone?
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA