Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elektromagnetisk stråling i Nissan Leaf...

Startet av VigdisA, mandag 30. september 2013, klokken 14:49

« forrige - neste »

VigdisA

Nå har vi hatt vidunderet i seks uker, og på den tiden har vi fylt en tank med Diesel på den andre bilen, og som fortsatt er tre-kvart full. Vi har nok ikke kjørt mer enn 25 mil med fossilbil..  Den fossile får lufte seg ut til butikken, kjøre småturer i nabolaget og må pent vente på pendlerparkering..

Vi hadde to biler i familien før, men etter at min lille bil døde for over ett år siden har vi kun hatt en bil.  Den gjenværende bilen har vi måttet planlegge hvor skal være når, og hvem som skal bruke i detalj så alt skal gå opp med henting og bringing av barn osv.

Jeg hadde derfor gledet meg til Teslaen endelig skulle komme så verden skulle bli litt enklere igjen. Men hva skjer? Tesla Psykosen slår ut hos begge sjåfører..
Nå har vi blitt flinke til bruke buss og kombinere med å kjøre sammen, overlevere bilen underveis på dagen(begge vil jo kjøre litt i Teslaen ;) )  - vi bruker jo nesten ikke "diesel-dureren" lenger.

Tenk så mye ekkel eksos bilen vår ikke spyr ut lenger! Det må da bli bra det?

Hvordan er det hos dere andre? Har bil 2 blitt oversett i det siste?
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Cirion

0km av meg... Kjørte fossilen til Tesla for å hente min Model S og overleverte bilen til ny eier på stedet ;D
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Ah, jo har en fossil til. En Honda CBR fra 2012...

En tur. Det første som slo meg var "Så treig den er!".

Øyvind.h

Fossilbil, hva er det? Sånn som man må fylle opp på det vi i gamle dager kalte bensinstasjon?

Har forresten en scooter, men den settes nå bort for vinteren.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

teslaslaven

Etter 2 uker har jeg kjørt 1600 km i Tesla og 2 km med hybridbilen.

Foleson

Sitat fra: hybridslaven på mandag 23. september 2013, klokken 10:44
Etter 2 uker har jeg kjørt 1600 km i Tesla og 2 km med hybridbilen.

Med andre ord på tide å poste under et annet kallenavn?
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Cirion

Real EoN

2700 km med tesla etter 2 uker.. fosilbil ? å sørn.. ja den står ovenfor huset her ja.. får vel tenke på å selge den snart  ;)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA