Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny Tesla Walktrough Video

Startet av sven erik, søndag 29. september 2013, klokken 02:53

« forrige - neste »

sven erik

betale for deler fra et seriøst firma  før det firma sender  det  er da firmat seriøst ?
hva mener dere her inne

sven erik

Focus

Hvis du betaler med et kredittkort (visa er ikke kredittkort) så er du sikker. Hvis du ikke mottar varene ordner kredittkort selskapet opp.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

sven erik

ja men her vil de bare at du betaler  en faktura  så skal  de lissom sende varen
de vil heller ikke sende med opkrav

BE

Det er selvsagt ikke problem å forhåndsbetale til et seriøst firma.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

sven erik

det er et as men vet man at de er seriøst det har eksistert i et år ? skriver faktura på 14 dagers betaling men sender ikke varen før den er betalt  da jeg ikke ville betale før jeg fikk varen  kunne de ikke sende det i oppkrav  selv om jeg ville  betale for det  og om jeg kjørte til de å henta tingen som er 50 mil tokk de heller ikke kort  er dette en  seriøs handel

TS

Sitat fra: sven erik på lørdag 21. september 2013, klokken 17:55
det er et as men vet man at de er seriøst det har eksistert i et år ? skriver faktura på 14 dagers betaling men sender ikke varen før den er betalt  da jeg ikke ville betale før jeg fikk varen  kunne de ikke sende det i oppkrav  selv om jeg ville  betale for det  og om jeg kjørte til de å henta tingen som er 50 mil tokk de heller ikke kort  er dette en  seriøs handel

Kan dette være et firma som egentlig driver grossistvirksomhet? Da kan det være derfor de ikke har et system for å selge til privatpersoner og er litt vanskelige.

Du stoler kanskje ikke på de, men du kan jo se der fra deres øyne. 
Hvis du ikke henter oppkravspakken, får de den i retur og må betale for foresendelse og retur.

Dersom det er snakk om maks et par tusen kroner og det er et AS som ikke selger attraktive produkter til en helt utrolig pris, så hadde jeg ikke vært veldig beskymret. ..

rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

sven erik

det er et firma som forhandler kun med private  virker det som  og  det en noe over et par tusen å når jeg kommer med  ting så nei for det gjør det dyrere for kunden  mener de  dette er et as som er kunn  eid av mann å kone startet for et r siden  å lite kapital
ja selvklart jeg  forstår  at de kan riskikere  at jeg ikke henter men jeg har heller ikke  noe garanti  for at de sender varen  og at den virker ++

Focus

Kan du ikke bare la være å handle med dem, kjøp det du trenger et annet sted. Det pleier jeg å gjøre dersom jeg ikke er fornøyd med behandlingen jeg får.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

sven erik

ja hvirderer det men ville bare ha om dere andere mente det var rett  eller ikke

Focus

Jeg mener det er feil å handle med folk som enten ikke respekterer meg eller jeg ikke respekterer. I de fleste tilfeller finnes det andre som selger det jeg trenger, men av og til koster det litt mer. Det  bryr jeg meg ikke om dersom  jeg ikke føler meg komfortabel dem jeg snakker med.
Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

sven erik

takker ja det samme sier jeg  dette er en  som driver med ting til elbil  men fant ut at det finnes da mange andre jeg  kunne få samme delene av  jeg ser  å at et firma som er så vansklig ikke kan gå  bra

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA