Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Range extender

Startet av cra, onsdag 18. juni 2008, klokken 19:00

« forrige - neste »

cra

Da har jeg fått laget en liten serie med elbil.no folie-merker. Slik ble min:

Siste bildet er med en liten "Ekstra" jeg fikk ordnet, siden jeg er stor fan av denne kjente duoen.  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Nice.... Noen mulighet for å trykke opp flere?

ilmar
Polestar i bestilling

cra

Alt er mulig, selvfølgelig. Prisen avhenger nok av volum. Jeg har et par stykker til overs som jeg tenkte å kanskje ha på siden av bilen, men jeg kan sagtens avse dem. Jeg har også avtale om å kunne lage en liten serie til hvis det viser seg at flere er interesserte.

Det er for øvrig ikke trykk på noen av dem, og alle er skåret i hvit folie, så å klistre dem på en hvit bil gir kanskje ikke det beste resultatet. Men på vinduet syntes den i alle fall godt på min.  ;D

Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Hvor store er de? Tenkte å ha dem på panseret på Buddy'en i tilfelle, eller også på vinduet...

ilmar
Polestar i bestilling

cra

Sitat fra: ilmarw på fredag 06. juni 2008, klokken 23:24
Hvor store er de? Tenkte å ha dem på panseret på Buddy'en i tilfelle, eller også på vinduet...

ilmar

Bredden er ca 35cm, høyden ca 8. På bokstavene, altså. Med transfer-film og det hele så er de litt større, men det er jo bare bokstavene som er igjen når jobben er gjort, så 35x8 er tallene :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA