Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Eivind_Bergen, fredag 27. september 2013, klokken 11:07

« forrige - neste »

Eivind_Bergen

Er det noen som har fått denne funksjonen til å virke? Jeg satte bilen til å begynne å lade kl 21:00 i går ettermiddag, men når jeg gikk ut til bilen i dag tidlig hadde den fortsatt ikke begynt å lade.

ArneS

Sitat fra: Eivind_Bergen på torsdag 19. september 2013, klokken 15:31
Er det noen som har fått denne funksjonen til å virke? Jeg satte bilen til å begynne å lade kl 21:00 i går ettermiddag, men når jeg gikk ut til bilen i dag tidlig hadde den fortsatt ikke begynt å lade.

Jeg får heller ikke dette til å virke. Kommer opp en melding på display om feil på ladekabel - skift ladekabel
Snakket med Tesla og de sa det kunne være en software feil som blir rettet i neste versjon, eller at jeg hadde gammel elinnstallasjon hjemme(?!)
P85+ Signature (solgt)
P85DL

JohanH

Samme for meg, ladet ikke og jeg fikk feilmelding om feil på kabeln. Sikkert en bug.

sindrej

Samme her.  Kom hjem med bilen i går, jeg og et par kamerater satt og trykka.  Denne funksjonen ble ved en feiltagelse aktivért og fikk da beskjed om feil med ladekabelen.  Deaktivérte funksjonen og hey presto .. lading funka med en gang.

Garantert en bug

Roger (NO)

Eivind_Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA