Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Din Model S levering.

Startet av Amper, onsdag 25. september 2013, klokken 22:28

« forrige - neste »

Amper

jeg tror du kan trykke på en knapp som det står

"FJERN STEMME"

også stemmer du på nytt etterpå..  :D
P85D :o)

sindrej

Ingen fjern stemme knapp som jeg ser ihvertfall ...

Epleskreller

Dere må be admin om å sette på "endre stemme". Muligheten forsvinner når du editerer undersøkelsen, forum-bug.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Amper

laumb

Jeg er dessverre "bare" moderator - så jeg får ikke fikset (Men takk for rapporteringen!).

Har sendt mail til Lars i håp om at han plutselig er innom og får fikset det. :)

Kallagtunet

Ser på listen og ser at kun 4 av 36 ish antall biler som er feilfrie skremmende lesing ...

Jeg faktisk MER bekymret av denne en jeg ble av den andre tråden. Dette kommer til å bli heftig dyrt for Tesla å ta reparere i Norge med norske timepriser... Vi får håpe de klarer å være servicevennlig selv når de ser at pengene renner ut..

Trist jeg trodde faktisk de hadde bedre kontroll på kvalitet etter ett års produksjon.

Lars C. Krogenæs

Har åpnet for endringer.

Lars
Forum Admin
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Havebigfun

Per nå er det vel ingen som har tåkelys- sigeiere får de ettermontert.
Det som menes under "Dugg i tåkelys" er vel "dugg i kurvelys" .

Wenche

Sitat fra: Kallagtunet på torsdag 19. september 2013, klokken 22:13
Ser på listen og ser at kun 4 av 36 ish antall biler som er feilfrie skremmende lesing ...

Jeg faktisk MER bekymret av denne en jeg ble av den andre tråden. Dette kommer til å bli heftig dyrt for Tesla å ta reparere i Norge med norske timepriser... Vi får håpe de klarer å være servicevennlig selv når de ser at pengene renner ut..

Trist jeg trodde faktisk de hadde bedre kontroll på kvalitet etter ett års produksjon.

Jeg er mer overrasket over at det er 4 som har fått ÆØÅ på tastaturet ;)

Det funker bra å skrive EOA i nav, så kommer de norske bokstavene opp :)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

TS

Sitat fra: Kallagtunet på torsdag 19. september 2013, klokken 22:13

Jeg hadde tenkt å sende denne tråden med aktiv avstemning til noen høyt i systemet hos TM, men Google Translate fjerner selve avstemningen )i min nettleser) :
http://translate.google.no/translate?hl=no?sl=no&tl=en&u=http%3A//elbilforum.no/forum/index.php/topic%2C9421.15/viewresults.html
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Epleskreller

Det er vel alt annet enn en kvalitetsundersøkelse, bare se på det første spørsmålet:
Alle stemmer på denne linjen for å gi oss et totalt som har stemt: 34

Nederst står det: Stemmer totalt:49..

Kanskje ikke alle orker å lese gjennom alle punktene, men velger det som er viktigst for seg. Regner med at alle mangler mulighet for æøå, har dårlig DAB etc. Dette er hvertfall underrapportert ift. de 49 som har stemt.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Amper

ja, det er del som overser første punktet.. men vi får se total antallet opp uansett.. og det er nok de som bare leter etter det viktigste som hopper over dette.. 

men glemmer de å krysse av for Pano og oppgir feil på Pano.. blir bilde urettferdig skjevt.. tipper nøyaktigheten er +/- 20-25% men det gir oss uansett en bedre pekepin.. 

OleJA

Sitat fra: Amper på fredag 20. september 2013, klokken 08:57
ja, det er del som overser første punktet.. men vi får se total antallet opp uansett.. og det er nok de som bare leter etter det viktigste som hopper over dette.. 

men glemmer de å krysse av for Pano og oppgir feil på Pano.. blir bilde urettferdig skjevt.. tipper nøyaktigheten er +/- 20-25% men det gir oss uansett en bedre pekepin..

Tja, registrerer at 133% av de som har DAB radio (Lydpakke) har problemer (32 av 24) :o
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Havebigfun

Denne opplistingen skal uansett ikke brukes i forskningssammenheng men gi en pekepinn på hvor vanlig feilene er- det uansett interessant for oss men også for Tesla. 8)
Etter å ha fått dugg i frontlyktene igår savner jeg avkrysningsmuligheten for det. Bilen er kjørt i regn kun en gang- det var siste lørdag og er garasjeparkert.

Amper

Sitat fra: Havebigfun på fredag 20. september 2013, klokken 09:05
Denne opplistingen skal uansett ikke brukes i forskningssammenheng men gi en pekepinn på hvor vanlig feilene er- det uansett interessant for oss men også for Tesla. 8)
Etter å ha fått dugg i frontlyktene igår savner jeg avkrysningsmuligheten for det. Bilen er kjørt i regn kun en gang- det var siste lørdag og er garasjeparkert.

det er stemme for dugg i lykter...

den som leter finner..

PRODUKSJONSFEIL -  Dugg/vannsintregning i frontlykter

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA