Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ingen lading

Startet av Roger Kolbu, onsdag 25. september 2013, klokken 21:29

« forrige - neste »

Sole

Sitat fra: Sole på fredag 28. februar 2014, klokken 14:34
Åpner like godt med et spm. som trolig avslører manglende datakunnskaper ganske tydelig:
Jeg har en WD My Passport disk med musikk, som jeg prøver å få bilen til å spille av. Første forsøk mislyktes, den viste seg å være formatert med NTFS. Men jeg finner ikke FAT32 som mulig valg når jeg prøver å reformatere i Windows 7, kun noe som heter exFAT i tillegg til NTFS. Dette vil Teslan heller ikke gjenkjenne.
Forslag?

Tenkte jeg skulle avslutte denne med en konklusjon:
Jeg fikk etter en del prøving og feiling innspill om følgende applikasjon:
http://tokiwa.qee.jp/EN/Fat32Formatter/
Denne formaterte hele disken uten problemer, nå nyter jeg ukomprimert versjon av hele platesamlinga.
Blir nesten litt skremt av forskjellen i klarhet og dynamikk ift. DAB, men samtidig også ganske imponert over hva dette anlegget er kapabel til med optimal input.
Så får vi se hvor lenge disken holder ut tilværelsen i en bil før den kvelder...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA