Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trenger bistand til hva som må legges opp til lading i garasjen

Startet av frankols, onsdag 25. september 2013, klokken 12:42

« forrige - neste »

frankols

Er det andre som ikke får opp batteristatus og klima på Carwings i dag ?
Skulle starte klimaanlegget i morges, da kom ikke denne funksjonen opp på nettsida.
Heller ikke batteristatus / starte /stoppe lading.

Bobbulf

Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

streken

Null problemer å melde her. Carwings fungerer like fint i kveld som det gjorde i morges.
2017 Tesla Model S 75D "Store Blå", med alt utstyr og FSD. 73000km etter 32mnd. Tilnærmet feilfri drømmebil 🤩
2018 Husqvarna Svartpilen - for lydens skyld.

Eks:
2013 Nissan Leaf Acenta - solgt i 2015 etter 39307 feilfrie kilometer, de fleste med rekkeviddeangst.
2017 BMW i3 94Ah Fully charged. Kjørte 17000 glade km. Ikke feilfri (forstilling, elektronikk, ulyder, klimaanlegg)

frankols

Sitat fra: streken på tirsdag 17. september 2013, klokken 23:29
Null problemer å melde her. Carwings fungerer like fint i kveld som det gjorde i morges.
Merkelig !
Her er det like galt i dag som i går.
Ingen batteristatus, ikke mulig å starte lading eller forvarming.....

reptil

Kan melde om ingen problemer her. Sist sjekket for 20 min siden med status og prog av klimatimer.
Svart Leaf Acenta

kjbu

#5
Kan melde om samme problem som trådstarter. Carwings på nett fungerer ikke, men via app så går det bra. Jeg fikk også problemet i går, uten at det har blitt bedre i dag.

Se bilde.
Audi E-Tron 55, 2020
Norges 2. EuroLeaf 2013
Porsche Cayenne, 2004 (solgt)
Opel Zafira 2002 (solgt)
Mercedes 190E 1986 (solgt)

frankols

Sitat fra: kjbu på onsdag 18. september 2013, klokken 08:51
Kan melde om samme problem som trådstarter. Carwings på nett fungerer ikke, men via app så går det bra. Jeg fikk også problemet i går, uten at det har blitt bedre i dag.

Se bilde.

Eksakt samme problemet :-)
Jeg har chatta med Nissan nå, hun skulle sjekke og melde tilbake på epost.
Kanskje du burde gjøre det du også, via chat øverst til høyre.

reptil

Kan være problemer med flashplayer i nettleserene deres...
Svart Leaf Acenta

frankols

Sitat fra: reptil på onsdag 18. september 2013, klokken 18:00
Kan være problemer med flashplayer i nettleserene deres...

På 3 maskiner og 4 forskjellige nettlesere samtidig; nei.
Fikk beskjed fra Nissan på chat i dag at de hadde problemer med carwings.

reptil

Oki :)

Har funket på 2 forskjellige pcer her og iPhone i dag... Men så har det vært mye mikk med Carwings i det siste
Svart Leaf Acenta

Leaftekna2018

Sliter med å logge inn på carwings i dag fra Android og ipad. Er jeg den eneste?
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19

leaf-newbe

har problemer med nissan paa på android.
får beskjed om at jeg har vert for lenge idle selv om jeg akurat har logget inn. lukker app og logger inn igjen får samme feil. def.. noe galt
Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

passage

Jeg har også samme problem. I 3 dager har jeg ikke kunnet logge inn på appen (android) Jeg har til og med prøvd å avinstallere appen og innstallere den på nytt, til ingen nytte.

Om noen har fått noe info eller råd om hvordan fikse det ville jeg blitt happy! :-)

Sverre_E

Sitat fra: passage på fredag 18. oktober 2013, klokken 09:11
Jeg har også samme problem. I 3 dager har jeg ikke kunnet logge inn på appen (android) Jeg har til og med prøvd å avinstallere appen og innstallere den på nytt, til ingen nytte.

Om noen har fått noe info eller råd om hvordan fikse det ville jeg blitt happy! :-)

Ta kontakt med Nissan via chatten på you+nissan og varsle at du har mistet kontakten.

De har flere servere som rusler og går, så om noen abbonenter mister carwings, kan det fungere hos andre.
Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

SondreB

Med appen på Android får jeg beskjed om å logge inn hver eneste gang jeg logger på, får idle timeout med en gang. Vært slik i hele dag. Fungerer fint med websiden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA