Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av arv, tirsdag 24. september 2013, klokken 21:07

« forrige - neste »

laumb

Inspirert etter tråd på US forum; Hvilke vaner har du lagt til deg med Model S - som er forstyrrende når du i ettertid kjører fossilbil?

Eksempler for US:
- Folk som parkerer bilen, setter den i park og går. Med motor i gang.
- Problemer med å starte bilen. Den trenger nøkkel eller ett trykk på en knapp.

mrjalle

Regen: jeg slipper gassen, og tror bilen bremser mye, noe den ikke gjør. Noe som kan være ganske farlig....

Kenneth Waal

Stappe skjøteledningen i bensintanken. Supriiiiiise !!! :p
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

Milzit

Glemte å trykke på "STOP" knakken før jeg gikk ut av bilen..

Hallo, bilen er satt i park og jeg går ut...hvorfor ikke Renaulten forstå at den skal skru seg av selv?

VigdisA

Den klassiske automatgir -> gir - tabben, glemme å trykke inn clutch ved oppbremsing med tilhørende kvelning av motoren og bråstopp.
Vri om nøkkelen og trykke på bremsen og ikke få start på bilen..
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Ehhh, manr fått en Model S og beholder en fossilbil, hvorfor?  :D

Maartensommer

Sitat fra: Finnøy på mandag 16. september 2013, klokken 23:41
Ehhh, manr fått en Model S og beholder en fossilbil, hvorfor?  :D

Så lenge Tesla ikke kjører en "to for en" kampanje så tror jeg nok mange kommer til å ha en fossil nr 2 bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA