Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mine første timer i min egen Model S!

Startet av Trondns, tirsdag 24. september 2013, klokken 20:39

« forrige - neste »

Trondns

Bli med i den nyopprettede facebooksiden. Flott initiativ av Robin Alexsander  :D
https://www.facebook.com/groups/TeslaOwnersClubNorway/

Enda enklere å dele Teslainnspill for de som allerede er på FB.  :)
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

laumb

Kult innlegg.

Derfor jeg plutselig fikk en STORM av folk som skulle godkjennes. :)

(Lar denne ligge litt - så flytter jeg den til rett underforum når PR-verdien har falt :) )

Trondns

Ja, plutselig ble det 115 medlemmer på sida iløpet av noen få timer  :)
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

Kilroy

Jeg kommer etterhvert, men foreløpig er Tesla kjøpet delvis en hemmelighet og da er det dumt om det flagges via Facebook  ;D
Trondheim, Model X75D; Vin: 147XX, Black Obsidian, 6 seter, hvite seter, hengerfeste. Mottatt 28.9.2016

glaserud

Sitat fra: Kilroy på tirsdag 17. september 2013, klokken 13:08
Jeg kommer etterhvert, men foreløpig er Tesla kjøpet delvis en hemmelighet og da er det dumt om det flagges via Facebook  ;D

Samme her. Det var veldig moro å se reaksjonene. :)

"Hva er det? En Tesla? Hva gjør den i garasjen? Hæ?!?!"
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA