Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: DIY elbil

Startet av ilmarw, tirsdag 17. juni 2008, klokken 13:30

« forrige - neste »

ilmarw

På årsmøtet i går ble det fristet med visning av en dokumentarfilm om elbilen som danske filmstudenter hadde laget dersom det ble tid til det. Det ble det selvfølgelig ikke, så derfor har jeg nå lagt ut filmen. Ettersom det ble litt over halvannen GB har jeg lagt den ut som torret, den kan lastes ned her: http://www.legittorrents.info/download.php?id=a3685e9a54383190c13988646cca8a75a676a88a&f=Med.Vind.i.Bilen.torrent

Det er en .iso fil, som de fleste brenneprogram kan skrive til en DVD-plate som så kan brukes i DVD-spilleren. Alternativt finnes det en del verktøy som lar deg montere fila direkte og spille den av på PC'en.

Fra styret har jeg fått beskjed om at det ikke er noen kopibeskyttelse på fila, derfor har jeg brukt en åpen tracker.

ilmar
Polestar i bestilling

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA