Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i Stavanger?

Startet av Milzit, mandag 23. september 2013, klokken 23:06

« forrige - neste »

andyco

Signature eiere får visstnok gummimatter etterlevert vederlagsfritt. Så har du Signature bør du ikke bestille matter.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Model S Performance, Dolphin Grey, 21", All in
Delivery 30.08.2013 :)
Finalized 11.4.2013
Invoice #189
Order 5.6.2011

ebbrey

Sitat fra: TS på lørdag 28. september 2013, klokken 14:18
Sitat fra: Kallagtunet på lørdag 28. september 2013, klokken 11:47
Sitat fra: sondell på lørdag 28. september 2013, klokken 11:43
På svaret jeg fikk höres det kanskje ut som det er mer en et leveranseproblem.
"We are in the process of launching EU approved vehicle accessories in Europe and they should be available in the next couple of months. "
Ting må först bli godkjent i EU !? Hvis jeg skjönner det riktig... Derfor er det også mulig å bestille ting fra Teslashop i US som ikke må godkjennes. Matter må tydeligvis det, av noen grunn.

Nå har vel Tesla i flere år snakket om sin EU/Europa launch så at det bør jo ikke komme som noen overaskelsse på dem at ting skal leveres her og dermed må være godkjent for leveranse her... 

Når det gjelder matter og annet tilbehør så er det bare ikke bra nok selv om det ikke står om livet:D

Det kan være av følgende grunner : Tesla mattene har i USA fått kritikk for å være av dårlig kvalitet,  så de får laget en bedre modell til oss

Eller, det kan være andre krav i EU som festeanordninger , brannsikkerhet etc

Det som er utrolig , er at et slikt selskap fra Silicon Valley ikke har klart å få på plass europeisk nettbutikk til oss ...

Eu butikken skal visst nok ikke være langt unna. Iflg en telefonsamtale tidligere idag.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Milzit

Ja, shoppen er vel like langt unna som adapterne :)..kommer alltid om et par uker.

Milzit

Selv Fed Economy var jo superraskt, Fedex ringte i dag og levere mattene senere i dag...

torekris

Hei Milzit!
Ble det toll for mattene? Hva ble fraktprisen?

Milzit

Sitat fra: torekris på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 12:48
Hei Milzit!
Ble det toll for mattene? Hva ble fraktprisen?
Jeg regner med det, men jeg har ikke fått regning enda.

Har fått alle mattene utenom de til baksetet, de er in transit i Skjedsmokorset enda. Skal legger ut bilder etterpå.

Milzit

Sitat fra: petersv på tirsdag 01. oktober 2013, klokken 22:50
Fører
Så du hadde droppet skruene i gulvet på førersiden også, virket ganske "overprotective". De vil vel ikke ha noen Toyota-tilfeller med matter som holder på gasspedalen.

Milzit

#67
Da er matter på plass, hadde bare en iPhone tilgjengelig bildene ble ikke så bra i garasjen. Jeg har ikke fått matten til trunken enda, den kommer snart.

Matte til brønn barnesetene:

Epleskreller

#68
Jeg skal hvertfall ha en til bagasjerommet, ser for meg at det kan bli "grisete" der til vintern med skitten snø fra barnehagen og sfo..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Milzit

Ja fint å ta 4 åringen bak når man henter i barnehagen. Han synes det er kjempespennende å sitte bak når han kan åpne og lukke bakluken selv.

Epleskreller

Sitat fra: Milzit på torsdag 10. oktober 2013, klokken 09:24
Ja fint å ta 4 åringen bak når man henter i barnehagen. Han synes det er kjempespennende å sitte bak når han kan åpne og lukke bakluken selv.
Mine har ikke funnet knappen enda :) Har uansett på barnesikring
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Milzit

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 10. oktober 2013, klokken 09:25
Sitat fra: Milzit på torsdag 10. oktober 2013, klokken 09:24
Ja fint å ta 4 åringen bak når man henter i barnehagen. Han synes det er kjempespennende å sitte bak når han kan åpne og lukke bakluken selv.
Mine har ikke funnet knappen enda :) Har uansett på barnesikring
Jeg viste ikke at det var noen knapp der, det var han som fant den. Problemet er at han ikke ser mye ut, så det var ikke veldig populært å sitte der i starten.

gloom

Da jeg ferdigstilte min bestilling for en måned siden, og i showroom fikk jeg beskjed om at jeg ville få spørsmål om levering av midtkonsoll, matter og vinterdekk en måned før bilen blir levert (som, forhåpentligvis, blir i januar). Håper jeg slipper å bestille fra USA og styre. :)
Tesla Model S (85 kWh) med "alt" - levert 28. februar 2014.

AllanW

BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

Roger (NO)

Sitat fra: AllanW på torsdag 10. oktober 2013, klokken 19:12
Veldig kule matter. Hvor ble de kjøpt??
Vet det ikke er mine matter, men vet svaret:
Tesla originale matter.
Kjøpt fra Teshla shop i USA, men vil bli tilgjengelig i Europa også...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA