Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i Stavanger?

Startet av Milzit, mandag 23. september 2013, klokken 23:06

« forrige - neste »

petersv

Sitat fra: OleJA på onsdag 23. oktober 2013, klokken 09:39
Sitat fra: Harlex på onsdag 23. oktober 2013, klokken 09:13
Men den førersidematten. Der medfølger noen "kroker" til å feste matte til gulvet. Skal man bare skru krokene ned i teppet? ???

Ja, det er ihvertfall gjort slik på min bil når Tesla SC la inn mattene for meg.

Prøvde det jeg, men funka dårlig. Skal be de skru de inn for meg på neste service. Tror man må lage hull i interiørtrekket før man skrur de fast, for plasten er ikke skarp nok.

Ludvig

Jeg slo inn en tynn spiker først, da var det null stress å skru på plass skruene!
Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

Hyperstress

Jeg er i USA og skal ha med meg hjem matter. Bestilte bare de foran og bak i frykt for å ikke få med meg alt. Det viser seg imidlertid at de er meget enkle å pakke med seg i bagen.  :)
Hvordan er det med bagasjeromsmatta? Får jeg brettet den sammen og pakket den i en bag? Eller er den vesentlig mindre samarbeidsvillig enn de andre mattene?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

19quiz76

Den er sammenrullet og veldig håndterbar. Vil tippe 15x15xbagasjeromsbredde :)
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

eclipse

Ja, jeg kjøpte mattesett fra Tesla Shop med Jetcarrier adresse. Totalt kom frakten opp i ca 800 kr helt frem til min adresse.

Men i ettertid bestillte jeg noe utstyr fra Service Senter i Bergen, Tesla har et lager i Nederland så hvis de du spør etter er på lager så tar det ikke lang tid. Hvis det passer kan du da stikke innom og hente det eller be dem sende det til deg.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Sjøhyene

Noen som har fått NOK priser på mattene, tenker da spesielt på interior og trunk set. (200$ hver i tesla shop).
Stemmer det at man må betale moms på disse, selv om man ønsker å bestille de med bilen?
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Roger Kolbu

Mattesett inne i bilen koster 1567,80 + mva.
De har (eller kanskje hadde) inne på Skøyen. Der har de også de andre mattene.
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA