Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i Stavanger?

Startet av Milzit, mandag 23. september 2013, klokken 23:06

« forrige - neste »

Milzit

Det begynner å bli sølete ute nå, er det noen som har bestilt matter?

Eneste muligheten nå er http://shop.teslamotors.com/collections/model-s ?

Det kan være fint med matter til frunken også, skulle ha et par skitne gummistøvler inn der i dag...

Men ser det står:
For Tesla customers outside the U.S., please contact your nearest Service Center to confirm pricing and availability.

ebbrey

tenkte be om å få med matter levert med bilen når DS ringer.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

petersv


larsleik

Me too. Mangler bare bilen. Komplett mattesett og trekk.
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Milzit

Sitat fra: petersv på søndag 15. september 2013, klokken 22:14
Ja, har bestilt disse med JetCarrier.
Så Norway la på listen når man skulle skrive inn adresse, men man får ikke lov til å bestille direkte? Har sendte en mail til DS, men tviler på at dette er på plass i Norge enda.
Får ta det via Jetcarrier som du gjorde da.

tsladaytrader

Sitat fra: petersv på søndag 15. september 2013, klokken 22:14
Ja, har bestilt disse med JetCarrier.

Hvordan gjennomførte du bestillingen? Jeg fikk ikke endret fraktadresse / land fra Norge til USA... :/ (inne i paypal altså). eller betalte du med  noe annet enn paypal?

Stig O

Skjønner ikke at et firma som Tesla som klarer det meste, ja til og med få på plass SC i Norge til bilene kom, ikke klarer å levere matter og addaptre til bilene. Det lille utvalget i Tesla shopen skulle vel ikke være så vanskelig å få på plass. Stoffmattene er i tillegg også fjernet. Bagateller kanskje, men kveldens lille hjertesukk.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

petersv

Sitat fra: tsladaytrader på søndag 15. september 2013, klokken 23:32
Sitat fra: petersv på søndag 15. september 2013, klokken 22:14
Ja, har bestilt disse med JetCarrier.

Hvordan gjennomførte du bestillingen? Jeg fikk ikke endret fraktadresse / land fra Norge til USA... :/ (inne i paypal altså). eller betalte du med  noe annet enn paypal?

Hos meg er det et alternativ til å legge til ny adresse når jeg betaler med PayPal.

frskby

Også bestilt med Jetcarrier og betalt via PayPal. Venter å få pakken ila inneværende uke. Valgte å sende med båt for å få frakten billigst mulig.
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

Stighl

Til dere som har fått mattesettet. Hvor stor og tung er esken med disse i?

Jeg har bestilt flere ting tidligere med adressen til ei venninne av meg som bor i USA. Hun har da pakket om og sendt det. Da blir det ikke toll på dette, og det er en del nettsteder som sender fraktfritt i USA.

Hvis eskene blir for store og tunge, så blir det for mye tull for henne.

Stig
Nes på Romerike.
Tesla Model S

christian1986

Kjøpte to fulle sett, og disse ble for mye for DHL damen å bære opp, så jeg måtte ned å hjelpe til. Mattene bak som er mest uhamselig.

Ellers skulle du nok betalt toll, men hun har vel merket pakken "feil" ;)...

satheesh.net

Jeg er ofte i New York og denne gangen skal jeg passe på å få kjøpt inn matter, biltrekk, etc. Så kan jeg forhåpentligvis frakte dette selv tilbake. Kan muligens bli litt stort, så håper de er pakket fornuftig sammen. ??? (Hvis noen sitter med fysiske mål på pakken(e) hadde dette vært topp!) Har allerede bestilt FobPocket og et par andre småting. Neste avreise er om to uker. ;)

christian1986

Pakkene er som nevnt ganske store, så her går vinningen fort opp i spinningen. Matten til bagasjerommet tar mest plass da denne er veldig bred(sier seg selv). Må og være obs på at mattene til bilen ikke kan rulles sammen slik jeg har vært vant til fra andre biler, de er veldig "faste" i forhold.

Også_Øyvind_H

Dere som har bestilt - dersom man skal ha komplett, må man bestille tre (av fire) pakker til totalt 510$....?
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

larsleik

Sitat fra: Også_Øyvind_H på mandag 16. september 2013, klokken 12:17
Dere som har bestilt - dersom man skal ha komplett, må man bestille tre (av fire) pakker til totalt 510$....?


Hei
Ja, interior set, frunk og trunk set.
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA