Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gitter / nett mellom bagasjerom og kupé.

Startet av Land Trykkeri, mandag 23. september 2013, klokken 13:39

« forrige - neste »

Land Trykkeri

Går inn i den siste uka med venting! Garasjen har blitt ryddet, malt og elektrikeren klar til å gripe inn om jeg ser behove for mer strøm enn i dag.  Lørdag 21. sept. er den store dagen endelig kommet. I mellomtiden har jeg valgt å fortelle om denne spennende bilen for alt den er verd av interesse. Selv er jeg medeier Land Trykkeri as  ( www.landtrykkeri.no) og planlegger å benytte TMS``n til vareutkjøring av mindre trykksaker i Toten, Gjøvik og Land regionen. 100% utslippfritt direkte på døra !  :)  Tesla Model S er fortsatt "ferskvare" og vi velger å "legge den ut" som lokke mat til vårt jubileumsarrangement. Se vedlegg  :) Har bare fått godord fra Tesla på dette og de har sendt brosjyrer til utdeling  :). Vi gleder oss VELDIG ;D  Flere som skal benytte Tesla i reklame/jobbsammenheng? :)
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

glaserud

Starter oppfølgingen i god OT-stil: Er du og Trondns samme person, eller blir det to stk. biler i Land Trykkeri-sfæren? :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Land Trykkeri

Sitat fra: glaserud på søndag 15. september 2013, klokken 17:36
Starter oppfølgingen i god OT-stil: Er du og Trondns samme person, eller blir det to stk. biler i Land Trykkeri-sfæren? :)

Nei det er en bil...Min private.Har klart å fått lagd to kontoer her og er litt tilfeldig hvem jeg signer inn med...beklager rotet.
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

glaserud

Skjønner. Måtte bare spørre.

Men tilbake on topic: Nei, har ingen planer om det, men ser ikke bort fra å stille opp om det skulle bli aktuelt.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Trondns

Sitat fra: Land Trykkeri på søndag 15. september 2013, klokken 17:11
Går inn i den siste uka med venting! Garasjen har blitt ryddet, malt og elektrikeren klar til å gripe inn om jeg ser behove for mer strøm enn i dag.  Lørdag 21. sept. er den store dagen endelig kommet. I mellomtiden har jeg valgt å fortelle om denne spennende bilen for alt den er verd av interesse. Selv er jeg medeier Land Trykkeri as  ( www.landtrykkeri.no) og planlegger å benytte TMS``n til vareutkjøring av mindre trykksaker i Toten, Gjøvik og Land regionen. 100% utslippfritt direkte på døra !  :)  Tesla Model S er fortsatt "ferskvare" og vi velger å "legge den ut" som lokke mat til vårt jubileumsarrangement. Se vedlegg  :) Har bare fått godord fra Tesla på dette og de har sendt brosjyrer til utdeling. Vi gleder oss VELDIG ;D  Flere som skal benytte Tesla i reklame/jobbsammenheng?

http://www.landtrykkeri.no/miljovennlig-distribusjon/

Ble også oppringt av en bekjent i dag som skal gifte bort dattera om fjorten dager. Spurte om jeg kunne kjøre brudeskyssen fra kirka med Tesla``n.  Sa selvsagt JA..og det er bare en uke etter at jeg har fått bilen  :D Og nå er det en uke til jeg får den  ;D
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA