Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading av Model S utendørs i regn

Startet av aryx, lørdag 21. september 2013, klokken 00:33

« forrige - neste »

OlaSpakmo

Har meldt inn siden levering at verken FM eller DAB var brukelig. Hatt den innom tidligere, men etter siste runde forrige uke (der jeg purret rundt i en Kia Rio og flere åpenbare og innmelding feil til utleverers forbauselse ikke var fikset...) ble det justert med innlasting av diverse fixer. Mekaniker hadde ikke tro på at disse ville fikse problemene, men at en oppdatering lovet før jul forhåpentligvis skulle. Men - merket absolutt bedring. Og etter oppdatering 5.8 syns jeg det er bra  :)
S85 siden august -13
TMX betalt reservasjon høsten -12, avbestilt pga serviceerfaringer med Tesla Norge.
2 stk TM3 bestilt når det ble åpnet, avbestilles nov -17 pga vedvarende serviceerfaringer med Tesla Norge.

Neemaz

Min DAB vart helt suveren etter 5.8 også :-) , kjører Lillehammer-Gjøvik daglig uten utfall nå. Lekkert!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA