Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla kundeservice/kommunikasjon

Startet av Griffel, fredag 13. september 2013, klokken 09:08

« forrige - neste »

Norleif

Sitat fra: TS på fredag 13. september 2013, klokken 01:36
Kanskje Tesla Owner Club kan være et nasjonalt parkeringsselskap  ;D
Med fullmakt fra Elon Musk..

Alle medlemmer får en AirPrinter i bilen til å skrive ut bøter ..Og rettighet til å tilkalle kranbil..

I følge Qpark sin stillingsannonse tror jeg de fleste av oss vil være kvalifisert

Ansvarsbevisst
Samarbeidsdyktig
Serviceinnstilt
Gode norskkunnskaper
Plettfri vandel
Førerkort klasse B



:o ::) :-[ :-\ :'(

Nei, nå tror jeg det er på tide å drømme på virkelig..

Beste forslag til nå!
Gitt at ladestasjonene med tilhørende biloppstillingsplass er privateid (??) så kan eier med loven i hånd bortvise uønskede elementer, og de kan også gi andre (vekter-) organisasjoner samme fullmakt. Om også organisasjoner som Tesla Owners Club kan gis slik fullmakt vet jeg ikke.

OddB

Er dette et reelt problem ?!? Om en av åtte ubrukte , umerkede parkeringsplasser på en superlader blir "lånt" en liten stund så ramler vel ikke verden sammen ??
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

bb

Sitat fra: TS på fredag 13. september 2013, klokken 01:36
Kanskje Tesla Owner Club kan være et nasjonalt parkeringsselskap  ;D
Med fullmakt fra Elon Musk..

Alle medlemmer får en AirPrinter i bilen til å skrive ut bøter ..Og rettighet til å tilkalle kranbil..

I følge Qpark sin stillingsannonse tror jeg de fleste av oss vil være kvalifisert

Ansvarsbevisst
Samarbeidsdyktig
Serviceinnstilt
Gode norskkunnskaper
Plettfri vandel
Førerkort klasse B



:o ::) :-[ :-\ :'(

Nei, nå tror jeg det er på tide å drømme på virkelig..
Tilleggsforslag:
Skriv ut ti bøter og få en vare fra Tesla Store.
Skriv ut 30 bøter og få et års gratis service :P



Sitat fra: OddB på fredag 13. september 2013, klokken 07:25
Er dette et reelt problem ?!? Om en av åtte ubrukte , umerkede parkeringsplasser på en superlader blir "lånt" en liten stund så ramler vel ikke verden sammen ??
Ikke foreløpig. Men med den farten Model S rulles ut så kommer SCene til å bli ganske folksomme etter hvert.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

OleJA

Tror dette løser seg helt greit av seg selv. Når det etterhvert blir så mange Model S på veiene at en feilparkert bil blir et reelt prolem, så vil det samtidig være nok folk på superladerne til å bortvise de som er i ferd med å feilparkere.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

bb

Jeg mener at skilting og maling på bakken (vises ikke om vinteren da) er det som skal til. Tesla-eiere skal ikke måtte leke trafikketat.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

fredag

Sitat fra: bb på fredag 13. september 2013, klokken 10:31
Jeg mener at skilting og maling på bakken (vises ikke om vinteren da) er det som skal til. Tesla-eiere skal ikke måtte leke trafikketat.

De har skilter på flere amerikanske superladeplasser. Idioti at de ikke satt opp det i Norge.

Ellers er det bare å sende bilens regnr på sms til 2282, så får du navn og bostedskommune på bileier. Et raskt søk på gulesider elns så har du tlf-nummer til gjøken. Så ringer du og forklarer vedkommende noe om at han har parkert på en ladeplass og værsågod får flytte bilen sin.

Jeg parkerer ikke elbilen min foran pumpene på bensinstasjon. Gjøker som gjør sånt må regne med å få en telefonsamtale og bli forklart at de har parkert feil og må flytte bilen.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Balrog



Hva med å montere en Tesla-variant av dette? Borgervern er avskyelig, men effektivt...
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Postman pat

Råkult skilt-   Få det på Norsk og se litt vegvesen ut, så er vi i gang.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Land Trykkeri

Sitat fra: Amper på tirsdag 10. september 2013, klokken 14:28
er det ikke noen her inne som jobber med skilt da..  ::) :o ::)

Joda, jobber på Land Trykkeri as, Dokka.. Kan ta opp bestilling på "masseproduksjon" av skilt etter hvert . Henter TMS lørdag 21.i Oslo  :).
Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

espen1976

Har laget ett nytt skilt i Adobe Photoshop CS6, i A3 format. Får se om jeg vektoriserer imorgen for de som vil ha i størrelsesorden fotballbane :-)

vedlagt:-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA