Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Logging av feil & mangler

Startet av Obk77, onsdag 18. september 2013, klokken 17:41

« forrige - neste »

eivisa

#15
Når det gjelder Leaf, er det ikke forskjell på kjørelengde ved samme forhold.
Har kontrollstrekke som jeg tester den mot. Det er faktisk ikke forskjell på kjørelengde no ved 52000km, sammnelignet når bilen var ny(2 år siden no). Har heller ikke mistet kapasitet. Disse batteriene har ingen innkjøring. ;)
Osterøy

Kjører nå Nissan Leaf rød levert 07.11.2011. Kjørelengde: 202000km 07.10.2019
Ford Focus Titanium 1,6TDCI 2011mod.
El-sykkel Emotion Neo Cross
Hymer 698B bobil m/fiat ducato 3,0 Automat 2013mod.
Solgt:Saxo 2001mod. Kjørt 166000km på originalbatterier. Totalt 175000km skiftet 1 batt.

BE

Finnes ikke noe som heter innkjøring på batterier hverken på Leaf eller trillinger. Det er som det blir sagt føreren som kjøres inn...
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Zero-talent

Sitat fra: Obk77 på torsdag 12. september 2013, klokken 14:25

hei
det høres jo knall bra ut.
jeg klarer ikke og komme meg under 14.5kw gjennomsnitt forbruk som står på økometeret.
og da har ikke jeg engang hvert utpå 100 sonen!!

Havner fort rundt 14-15, er veldig små forskjeller på gassfoten som avgjør. Til og fra jobb ligger jeg vel på ca 14 når jeg kjører sånn passe pent og følger trafikken.
Porsgrunn.
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
Pendler Porsgrunn - Horten

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA