Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ekstralys til høsten

Startet av petersv, mandag 16. september 2013, klokken 08:08

« forrige - neste »

erot

Det at den slår seg av så fort er genialt, så kan du f.eks gynge deg ut av snøen likevel som nevnt tidligere i tråden. Hvis den i det hele tatt trer inn på nær flatt da.

Bjoris

BB viser her hvordan det fungerer for oss som fortsatt er uten bil:) samt det meste annet fra 5.9.

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

eclipse

Sitat fra: Veggen på fredag 01. november 2013, klokken 18:36
Bare for å blåse litt på køla:
Hvis man ikke er i stand til å foreta en bakkestart på en så lettkjørt bil som model S, så burde man ikke hatt lov til å kjøre en bil med 400 gamp.
Begynner å lure på om denne bilen er altfor billig her landet.
Forsatt god fredagskveld ønskes alle.  ;D

Når du står parkert på en ferje i bratt oppoverbakke til hengedekket, og bilen bak er 10 cm fra støtfangeren din er det greit med hillhold. Da tror jeg selv selverklærte kjøreeksperter hadde skrudd den på.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

erot

Har gjort akkurat det og kan bekrefte alt i den setningen  ;) Går jo med en fot på hver pedal også, men dagens hill hold fungerer så mye bedre.

fonberg

Sitat fra: erot på fredag 11. april 2014, klokken 13:05
Har gjort akkurat det og kan bekrefte alt i den setningen  ;) Går jo med en fot på hver pedal også, men dagens hill hold fungerer så mye bedre.

Støttes. Bakkestartfunksjonen som kom med 5.9 synes jeg så langt fungerer kjempebra.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

janmb

Nå er det jo ikke noe tema om man ønsker det eller ei - bakkestart er implementert og sikkert kommet for å bli.

For min del synes jeg det funker fint - selv om jeg ikke har noe problemer med litt multitasking på pedalene heller (men da måtte man i så fall fjernet sutringen bilen kommer med)
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA