Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Interiørbilder

Startet av Milzit, søndag 15. september 2013, klokken 11:33

« forrige - neste »

Milzit

Jeg får fortsatt "No Linked Vehicle" på US Tesla Appen og nå har jeg fått bil...

Jeg ser andre her har fått den til å fungere, er det noen som har fått noe hjelp for å fikse dette? På overleveringen sa de bare at appen ikke var lansert enda.

Tuxedo

I følge brukerne her på forumet som har fått bil kan det hjelpe å slå av og på funksjonen i selve bilen noen ganger (4 -5).
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Milzit

Sitat fra: Tuxedo på lørdag 07. september 2013, klokken 20:26
I følge brukerne her på forumet som har fått bil kan det hjelpe å slå av og på funksjonen i selve bilen noen ganger (4 -5).
Skru av og på remote access?
Ok, jeg skal prøve det.

Men det virker som det mangler noen link i Tesla sitt system og at det ikke har noe med settings i bilen å gjøre. Hvis ikke så får man jo could not connect eller noe slikt, på meg virker det som den ikke kommer så langt heller.

Jeg oppdaget akkurat nå at bilen hadde stoppet å lade og skal på tur i morgen. Hadde vært enklere å kunne følge med på appen..

teslaz

Tror det er slik at Tesla selv som må åpne for at du kan bruke appen.
Må nok henvende deg til Tesla service.
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

P85D+

Fikk det til å virke ved å slå av/på noen ganger i bilen.

Du kan også prøve å endre passord på Tesla sidene, deretter i App,en.

Se om det da fungerer etter noen timer.

Hos meg fungerer det både på 3G og WiFi.

Det som er mest iriterende er at systemet slår seg av i bilen etter noen timer når den ikke er på lading.

Har også oppdaget at når bilen er ferdig ladet så slår systemet av denne fungsjonen etter noen timer. STOR BUG?

Dvs. Man kan ikke sjekke bilen, sette på varme osv.

Det virker som at laderen blir slått av etter at bilen er ladet. Tror ikke den slås på hvis bilen blir stående over tid. Kun ukvalifisert magefølelse.
Ny BUG?
P85D og 85D

Epleskreller

Sitat fra: TeslaSignature på søndag 08. september 2013, klokken 09:12
Fikk det til å virke ved å slå av/på noen ganger i bilen.

Du kan også prøve å endre passord på Tesla sidene, deretter i App,en.

Se om det da fungerer etter noen timer.

Hos meg fungerer det både på 3G og WiFi.

Det som er mest iriterende er at systemet slår seg av i bilen etter noen timer når den ikke er på lading.

Har også oppdaget at når bilen er ferdig ladet så slår systemet av denne fungsjonen etter noen timer. STOR BUG?

Dvs. Man kan ikke sjekke bilen, sette på varme osv.

Det virker som at laderen blir slått av etter at bilen er ladet. Tror ikke den slås på hvis bilen blir stående over tid. Kun ukvalifisert magefølelse.
Ny BUG?

Det er spekulert i om dette er grunnen til at app'en ikke er tilgjengelig i Europa enda og at dette er et problem som oppsto da de fjernet det meste av "vampire drain".
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA