Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: The Need for Speed...

Startet av Leaf_2014, søndag 15. september 2013, klokken 08:48

« forrige - neste »

Muffinman

Heldigvis bare ting. Humøret kommer fort tilbake når folk er like hele.

NTesla

Sitat fra: petersv på torsdag 21. november 2013, klokken 08:13
Sitat fra: ebbrey på onsdag 20. november 2013, klokken 23:33
Mine sensorer bak har begynt å skremme meg. 2 ganger idag teller den ned mens jeg krabber bakover.. 80cm.. 70cm.. 55cm.. STOPP!!!!! Setter jo hjertet i halsen. Triller noen cm frem og går bak og sjekker.. Fortsatt halvmeter igjen..

Er flaut å drive å gå ut og sjekke hele tiden.. Noen andre?
Samme opplevelse, funka etter vask av sensorene (bilen.)
Min pipte på ~150cm i går så forhåpentligvis ordner det seg med en vask hvis ikke kan rygging bli en plagsom affære fremover :)

Leaf_2014

Sitat fra: RoadRunner på torsdag 21. november 2013, klokken 07:36
du er kanskje på jakt etter argumenter for å kjøpe Tesla og ikke buddy :o.

Busted.

Når det gjelder parkeringssensorer har det vært endel mikkmakk på dette på BMWen min også. Et godt tips er å unngå å spyle for hardt/direkte på disse når man vasker bilen. Uansett, når de feilet (i fuktig vær) viste de alltid på en slik måte at veggen så nærmere ut enn den egentlig var, så sjansen for å krasje borti var uansett liten.

Heldigvis ble jeg påkjørt bakfra så det sang sist vinter og fikk nye sensorer rundt hele bilen. Da blei det bra.
Leaf 2014

ebbrey

Sitat fra: Muffinman på torsdag 21. november 2013, klokken 14:19
Heldigvis bare ting. Humøret kommer fort tilbake når folk er like hele.

Ja selvfølgelig ;)

Men da vet jeg å passe på. Bilen var typisk E18 på en tørr dag skitten. Blir jo værre når det blir slaps. Har vasket den idag. Men fulgte ekstra med når jeg rygget. (Er jo klar over at man har kamera også.. ) Men det varer ikke lenge etter vask på denne tiden av året.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

ebbrey

Mens jeg rygget inn for å parkere idag skjedde det igjen. Bilen var ikke nevneverdig skitten.

La først merke til idag at alt bakover er speilvendt.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA