Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mine første timer i min egen Model S!

Startet av Hyperstress, lørdag 14. september 2013, klokken 23:26

« forrige - neste »

Hyperstress

Kan dere som har fått tekstilseter si litt om opplevd kvalitet på materialer, hvordan de er å sitte i etc. Og ikke minst poste plenty med bilder?   :D
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

bjornstr

Hei

Jeg har også letet litt rundt etter dette. Dessverre virker det som nesten alle spesielt her i norge går for skinn. Fant denne tråden med noen bra bilder iallefall. Og så håper jeg noen nordmenn kan legge til flere i denne tråden etter hvert. Håper jeg ikke blir den eneste i landet med tekstilseter (om jeg velger å bestille)

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/12089-Anyone-receive-a-car-with-textile-interior-yet/page3

NTesla

Takk for link. Fine bilder der, så spørs det om det er noen forskjell fra norske/europeiske leveranser. Synes de bildene viste at stoffsetene vil ta seg veldig bra ut i Teslaen, samt gi en litt "fargespill" i stedet for monotont fargede/materialvalg i setene.

AreLib

sjøl bestilte eg standard :) vil tro jeg sitter bedre i stoff seter enn skinn...spesielt når svingene kommer tett...i hvert fall det jeg har opplevd på andre biler skinn vs stoff
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

toppi

Jeg har bestilt med tekstilseter og får bilen på mandag  :)
Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder av de da.

Personlig kan jeg ikke fordra skinnseter..
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

Hyperstress

Sitat fra: toppi på lørdag 07. september 2013, klokken 16:12
Jeg har bestilt med tekstilseter og får bilen på mandag  :)
Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder av de da.

Personlig kan jeg ikke fordra skinnseter..

Så bra!!

Det var en i Fr.Blad her om dagen som hadde tekstilseter, og som jeg antar er på forumet her (?) (siden han hadde støvsugd nettet for Tesla news hver dag i to år, og virket like bitt av basillen som alle her  ;)).  Kanskje det kommer noen erfaringer fra Fredrikstad også, hvis han ikke er ute og kjører da  :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Zneip


Sitat fra: toppi på lørdag 07. september 2013, klokken 16:12
Personlig kan jeg ikke fordra skinnseter..

+1


P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

fonberg

Sitat fra: Zneip på lørdag 07. september 2013, klokken 19:01

Sitat fra: toppi på lørdag 07. september 2013, klokken 16:12
Personlig kan jeg ikke fordra skinnseter..

+1


P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877

+2
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

executive

Litt usikker på vinyldetaljene. Kunne egentlig tenkt meg helstoff. Dere som har sett eller har dette stoffet. Er det chinille (mykt nesten litt fløyel) eller vanlig vevd flatt stoff?

laumb

Jeg valgte tekstil for å få litt mer spill enn det kjedelige skinnet.

Får den i slutten av måneden - masse bilder kommer! :)

petersv

Jeg har tekstilseter i garasjen. De er veldig komfortable. Er identiske med skinnsetene, men tekstil i rumpe og rygg, resten i sysntetisk skinn.

Jeg valgte tekstil pga. svett rumpe på sommern, og kald rumpe på vintern med skinn.

Vet jeg har lovet mange bilder, men har vært ekstremt hektisk siden onsdag og levering. Legger ved et bilde en kollega tok, eneste jeg har tilgjengelig.

NTesla

Sitat fra: toppi på lørdag 07. september 2013, klokken 16:12
Jeg har bestilt med tekstilseter og får bilen på mandag  :)
Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder av de da.

Personlig kan jeg ikke fordra skinnseter..

Har du noen fine bilder å dele eller er du opptatt med å sitte/kjøre dem inn? :)

toppi

Har vært veldig opptatt med å sitte/ kjøre dem inn ja, he, he.

Veldig godt fornøyd, her er noen bilder.
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

fonberg

Sitat fra: toppi på torsdag 12. september 2013, klokken 11:02
Har vært veldig opptatt med å sitte/ kjøre dem inn ja, he, he.

Veldig godt fornøyd, her er noen bilder.

Ser bra ut!
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Zneip

Ser VELDIG bra ut - glad jeg bestilte disse  8)
Nord Trøndelag | X90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA