Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Mine første timer i min egen Model S!

Startet av Hyperstress, lørdag 14. september 2013, klokken 23:26

« forrige - neste »

tjobben

Grått eller svart? Ser veldig lyst ut på bildene?
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

laumb

Ser ut som jeg blir veldig fornøyd med valget av tekstilseter. :)

luffe

Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)


petersv

Etter å ha sett endel seter etter litt bruk er jeg fornøyd med valget av stoffseter. Skinnsetene har en tendens til å bli "slappe" i skinnet i sitteflaten, dette ser det ut som ikke er tilfellet med stoffsetene. Dette har jeg forøvrig også sett på Audi.

mutz

#20
Hvordan føles stoffdelen av setet? Er det glatt, eller er det mye friksjonsmotstand?  Har bekreftet bestilling med skinn, vurderer å endre. Forøvrig ligner stoffet fælt på delskinnsetene i Toyota Prius Advance-utgaven av 2013. Kanskje samme stoffleverandør? Ingenting negativt i det, de setene liker jeg godt.


OddB

Stoff eller skinn, var det vanskeligste valget ved konfigureringen... Hadde egentlig lyst på lyse skinnseter, men valgte stoff siden jeg har tenkt å ha bilen lenge, og fordi jeg tror de er mer behagelige på sommeren... Spørsmålet er vel hvor holdbart "Skai"- delen av setene er... :P
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

petersv


Muffinman

Sitat fra: OddB på lørdag 28. september 2013, klokken 13:42
Spørsmålet er vel hvor holdbart "Skai"- delen av setene er... :P
På min 2007 9-3 som jeg kjøpte ny har jeg helskinn interiør med dekorinnlegg i setene som viser seg å være i skai. På førerstolen begynner det å komme sprekker til syne, og bilen er ikke gått mer enn 96K.

Enig i at tekstilsetene i MS er bra å se på, og rent utseendemessig ville jeg ikke hatt noen problemer med å velge dem. Forhåpentligvis er de holdbare også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA